Oranje Hollandé gekte in de straat

Mikkel

Speedake for life
Sinds gisteren hangen opeens allerlei oranje vlaggetjes door de straat.
Het vertrouwen ligt dus wel erg hoog bij het Nederlands Elftal.

Hebben meer mensen dit zo meegemaakt met versieren in de straat vraag ik me af?
Of zijn we hier de enigste gekken in Nederland :P (Overijssel, Borne).

1_copy82.jpg

3_copy57.jpg

5_copy41.jpg

7_copy29.jpg

8_copy30.jpg

9_copy42.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Normaal is het hier ook Oranje maar ik weet nog niet wat ik moet denken van het Nederlandse team...of ze knallen er in de 1ste ronde al uit of ze worden kampioen..:P

Het zal een paar dagen voor Ned-Dui wel oranje worden denks :)

Is dat alles.. :rolleyes:

Kom maar eens in Doetinchem in de Thémansstraat kijken. Die is pas oranje..
Heeft ook in de Gelderlander gestaan poosje terug want ze waren er al weer vroeg bij :)

[Edit]
Als ik het niet vergeet zal ik morgen wel ff een paar pics schieten..
[/Edit]

Ik vind het er in het echt toch wel ernstig uitzien.
Niet dat het echt overdreven is, maar toch.
Verder heb ik nog geen benul van het feit hoe het met de thémansstraat zit.
Zal best wel superhard zijn kwa versieringen. Ik vind het allemaal wel wat hebben.

Ik zal je wel helpen herinneren aan die foto's :P

Vooral hier, ksnap er nix van met al die " wao'ers " (bij de deur lopend volk met gouden kettingen :p ) in de straat.
Stelletje kamp0ren hier :(

Nope in Delden ook nog niks gezien :p

vind t ook allemaal een beetje overbodig voor die 3 dagen voordat ze er weer uitvliegen :)

Mikkel said:
Vooral hier, ksnap er nix van met al die " wao'ers " (bij de deur lopend volk met gouden kettingen :p ) in de straat.
Stelletje kamp0ren hier :(

Tja, Echte Bornse lui he, nee grapje ;) :D :*

Waar in borne is dit ( in de buurt van de avia ?) Woon er maarja. In hengelo gebeurt het ook bij mijn oom in de straat ziet er nog niet zo uit, maar zal nog veel erger worden. Het oranje virus is weer in het land.

De enige wallaroo man die ik ken, woont volgens mij in de oude hengeloseweg.
Volgens mij ben jij dat dan he.
Het zit dicht bij de avia, klopt.
Bij de wensinkstraat linksaf, als je op bezoek wilt komen :p

Verder hebben een stuk of wat buren opeens van die vlaggenhouders met stok en vlag gemonteerd. Allemaal zo'n oranje vlag eraan.
Ziet er wel gaaf uit.

me hele straat is al weken oranje
de stemming in deze buurt is altijd super gezellig alles oranje, samen beamer huren en kijken enzo. zal morgen wel ff foto maken

Bij ons hangt er nog geen vlag, zal ook wel niet komen denks. Denk dat mijn moeder of mijn broertje hier het huis versiert ofzo, kijk toch in de kroeg denk ik:)

@ Zwolle Evert: Ja dit is echt te zeg. Wat kost dat niet, dalik liggen ze er al uit in de eerste ronde.

Black&Blue said:
Is dat alles.. :rolleyes:

Kom maar eens in Doetinchem in de Thémansstraat kijken. Die is pas oranje..
Heeft ook in de Gelderlander gestaan poosje terug want ze waren er al weer vroeg bij :)

[Edit]
Als ik het niet vergeet zal ik morgen wel ff een paar pics schieten..
[/Edit]

hey nog iemand uit de buurt :)Idd die straten die jij noemt zijn wel weer echte uitersten denk ik zo...

Bij ons in de buurt doen ze er gelukkig niet al te veel aan, van mij hoeft het niet zo. :)

Nederland wordt Europees kampioen :W Mark my words. Bij ons gaan we vaak met 10 lui het EK bekijken en tijdens de pauzes ff voetballen, en zelf de m*ffen neer maaien :).

En nog steeds geloven mensen erin. Ongelooflijk.... We zijn al geen kampioen geweest meer sinds..... Wel goed geld verdienen voor de mensen (tukkers) die deze rommel kopen :)

Nederland kan wel ver komen denk ik, ze worden wel 1ste of 2de in de pool. Het zal wel vrij makkelijk gaan totdat ze tegen Engeland, Frankrijk, Spanje, Portugal of Italië moeten. Ik denk wel dat Italië of Portugal de meeste kans heeft om het EK te winnen.

Ik snap niet dat we elke 2 of 4 jaar weer denken dat "we" even kampioen gaan worden.
Wordt echt 3 x niks als je t mij vraagt dat EK. T zou me niks verbazen als ze er in de 1e ronde al uit vliegen.

Back