opvoeren

Advertisement - register to remove this

What the f@#ck een sf50 Doe ff normaal!! koop gewoon morini
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
minarelli of piaggio dan praten we verder je bent toch geen oud wijf zeker...
De naam hyosung alleen al verschrikkelijk!!!
 
die hyosung is een morini blok.

ik wil best wel een andere scooter kopen alleen ik heb het geld niet.

en ik heb ook nog een peugeot vivacity thuis staan met een nrx alleen die is niet van mij maar van mijn ouders
 
Laat het kind toch.

Je oduersm et een NR-X?
Cool, hoe hard gaan die? 95?

Maar waarom koop je niet gewoon een moooie 2e hands scooter?

2500 heb je een SR www ofzo!

Verkoop die hyosung

SvR
 
Opgestart door Ruud:
ik iwl niet veel zeggen TIM, maar je pappie zal ook wel harder rijden in z'n auto als jij op je fiets

euh? zeg jij maar niets, ten eerste: wij hebben geen auto want dat vinden wij niet nodig.
ten tweede, als we het even over mij scooter in vergelijking met een auto hebben, een scooter heeft 49cc, hoogstens 70 ofzo, een auto heeft er natuurlijk veel meer, dus hoe kan je dat nu vergelijken?
Het is toch schandelijk als je er wordt uitgevlamd door je moeder ofzo? ten minste, dat vin ik...
 
Duh SF_50

700 ballen op je rekening verkoop die SF_50
krijg je iets van weet ik veel... hoe veel kost ie nieuw? en hoelang heb je hem? 2e hands? verkoop hem kun je bestn og wel wat voor vangen.. Anders sluit je een hyptotheek af
smile.gif


SvR
 
ja jongens, dit vind ik ook even belachelijk. Hij vraagt om advies, en jullie beginnen hem af te kraken en aan te raden om een andere scooter te kopen....Daar vraagt hij toch niet om ?!?

Ik heb nog geen enkel normaal advies gezien hier...

--------
Ik heb geen idee trouwens of er iets speciaals te koop is voor die scoot, ga eens naar je dealer ofzo...of kijk op scootparts.nl, daar staat bij op welke scootz het past...al geef ik je weinig kans hoor...
 
Wie loopt er zijn scooter nou af te kraken???? Ik heb alleen mijn bijdrage geleverd!!! Erzijn trouwens wel spulletjes voor te krijgen alleen is hij dan binnen 3 mnden gaar gereden omdat hij gewoon niks kan hebben...
 
Back
Top