Opvoeren Zip 4t2v

GrijzeZip

New Member
Hallo dames en heren. Ik heb een vraagje:

Ik heb een zip 4t2v die motorisch eigenlijk standaard is. Hij loopt nu 43 km/h op de rollerbank, wat ik vandaag heb mogen testen : )

Ik heb al een idee maar ik ben benieuwd naar de beste manieren om hem naar de 55 te laten trekken.

Ik zit te denken aan:

Ontgrensde CDI,
Multivar (of alleen onderdelen van multivar zoals alleen rollers, drukveer of iets in die richting),
Varioring er uit halen.

Als ik alleen rollers zou doen (vooral voor de trekkracht) welk gewicht is dan het beste?
Welke manier van opvoeren zou het beste zijn?
Zijn er nog enige nadelen aan de hierboven genoemde methodes?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Hallo dames en heren. Ik heb een vraagje:

Ik heb een zip 4t2v die motorisch eigenlijk standaard is. Hij loopt nu 43 km/h op de rollerbank, wat ik vandaag heb mogen testen : )

Ik heb al een idee maar ik ben benieuwd naar de beste manieren om hem naar de 55 te laten trekken.

Ik zit te denken aan:

Ontgrensde CDI,
Multivar (of alleen onderdelen van multivar zoals alleen rollers, drukveer of iets in die richting),
Varioring er uit halen.

Als ik alleen rollers zou doen (vooral voor de trekkracht) welk gewicht is dan het beste?
Welke manier van opvoeren zou het beste zijn?
Zijn er nog enige nadelen aan de hierboven genoemde methodes?

Alvast bedankt!
varioringetje deruit en multivar monteren met 6.1/6.3/6.5. als je je cdi gaat ontgrenzen ga je richting de 65
 
Als je een multivar en ontgrensde cdi monteert ga je wel harder dan 55 gps.

Zit er nog een varioring in?
dat weer ik dus niet zeker. Hier ga ik morgen zelf even naar kijken en die haal ik er denk ik uit als ik hem er in heb zitten.
Post automatically merged:

varioringetje deruit en multivar monteren met 6.1/6.3/6.5. als je je cdi gaat ontgrenzen ga je richting de 65
Dankjewel, ik ga hier dan even naar kijken en ik update wel zodra ik weet of mijn vario er in zit of niet.
 
Back
Top