Hey hoi,
Ik heb deze week een Turbo Cz50 aangeschaft uit het jaar 2017.
Het apparaat liep niet geweldig dus heb ik meteen even de kleppen gestelt waardoor hij wat beter loopt maar nogsteeds erg wegvalt bij volgas tijdens het rijden. Hiermee bedoel ik wanneer je even gas loslaat en dan weer terug geeft.
De brommer heeft een geel kenteken en een ontgrensde cdi geplaatst door de vorige eigenaar. Windmee wilt 60 wel lukken maar met moeite.
Het apparaat trok voor geen meter op dus heb ik een gladde variobus gemonteerd en 6 gram rollen, maar tevergeefs nogsteeds amper verschil in vermogen.
Ik las iets over een begrenzerdraad bij turbho brommers maar weet niet of dit nogsteeds relevant is door de ontgrensde cdi.
Zag wel een kabel in de carterkap.
Mocht iemand nog tips hebben hoe ik dit apparaat wat sneller krijg hoor ik het graag!
Mvg
Ik heb deze week een Turbo Cz50 aangeschaft uit het jaar 2017.
Het apparaat liep niet geweldig dus heb ik meteen even de kleppen gestelt waardoor hij wat beter loopt maar nogsteeds erg wegvalt bij volgas tijdens het rijden. Hiermee bedoel ik wanneer je even gas loslaat en dan weer terug geeft.
De brommer heeft een geel kenteken en een ontgrensde cdi geplaatst door de vorige eigenaar. Windmee wilt 60 wel lukken maar met moeite.
Het apparaat trok voor geen meter op dus heb ik een gladde variobus gemonteerd en 6 gram rollen, maar tevergeefs nogsteeds amper verschil in vermogen.
Ik las iets over een begrenzerdraad bij turbho brommers maar weet niet of dit nogsteeds relevant is door de ontgrensde cdi.
Zag wel een kabel in de carterkap.
Mocht iemand nog tips hebben hoe ik dit apparaat wat sneller krijg hoor ik het graag!
Mvg