Opvoeren speedfight

Dr70 speedfight

Geen dr meer
Ik heb een speedfight 2lc met de volgende setup:
Dr70
Dellorto 17.5
Stage6 pro replica uitlaat
Stage 6 koppeling en vario
V membraan

het is wel een snelle scooter maar vrienden met een dr70 minarelli trekken me op top en trek makkelijk uit, weet iemand verbeteringen voor mn setupzodat ik ze bij kan houden?
 
Advertisement - register to remove this

Belangrijkste informatie ontbreekt.

Gewicht rollen, kleur trekveren en drukveer, sproeier maat / kleur bougie?

Overigens is een top van 95km/h niet slecht.
 
Strakke drukveer en trek rollen 7gram setup is wel gewoon goed maar wil harder
Wil meer optrekkracht om de rest bij te houden maar dan krijg ik overtoeren

Strakke drukveer? De sterkte van de drukveren worden per merk op kleur gecategoriseerd. Dus aan informatie zoals ''strakke'' of ''sterke'' drukveer hebben we niets aan.

Toevallig geen Yasuni R liggen? De combinatie tussen Dr70 en Stage6 pro replica is ook niet smakelijk ben ik bang.
 
Strakke drukveer? De sterkte van de drukveren worden per merk op kleur gecategoriseerd. Dus aan informatie zoals ''strakke'' of ''sterke'' drukveer hebben we niets aan.

Toevallig geen Yasuni R liggen? De combinatie tussen Dr70 en Stage6 pro replica is ook niet smakelijk ben ik bang.
Stage heeft mij 2 zwarte veren gegeven met 1 rood etiket ‘strong’ en 1 geel etiket ‘medium’ hem nu de strong er in zitten

hoezo vindt je die combi niet smakelijk?

en weet iemand of een snellere cilinder ook goed presteert op peugeot?
Post automatically merged:

Mina blokjes zijn gewoon een stuk beter dan peugeot blokjes. Heel veel meer ga je er niet uit krijgen
Toch zie ik af en toe een vertikaal peugeotje met de race jongens op het circuit, moet toch wel in de buurt komen dan toch?
 
Stage heeft mij 2 zwarte veren gegeven met 1 rood etiket ‘strong’ en 1 geel etiket ‘medium’ hem nu de strong er in zitten

hoezo vindt je die combi niet smakelijk?

en weet iemand of een snellere cilinder ook goed presteert op peugeot?
Post automatically merged:


Toch zie ik af en toe een vertikaal peugeotje met de race jongens op het circuit, moet toch wel in de buurt komen dan toch?

Doe medium drukveer en trekveren erin en probeer eens iets zwaardere rollen. Controleer gelijk of de vario in orde en de snaar niet versleten is.

Stage 6 PRO Replica presteert gewoon slecht op een 70cc. Pro versie voor laag en race versie voor middeltoerige 70cc cilinders.
 
Back
Top