This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden opnieuw te koop en moet weg XSH speed zip

Status
Not open for further replies.

Mennø

Well-Known Member
De prijs is bieden.....



Vorige koper is nooit op komen dagen dus hierbij na lang zitten twijfelen toch me zip weer te koop.

Alles is nieuw gekocht !!
Zip heeft DD carters met een stalker achterwiel op goeie banden.
Kappenset is compleet en onbeschadigt, de set is prof. gespoten in een spuitcabine.
De velgen en het frame is gepoedercoat.
Remmen zijn gereviceert d.m.v niewue zuigertjes met nieuwe stalen leidingen plus Malossi schijven.
Er zit een malossi radiateur op met een mercedes pompje.
De voorkant is iets verlaagd en er zit een fournales schokdemper op.
Achter zit een verchroomde stang.
Er zit een klein benzinetankje onder de monobuddy en alles is nog bijna nieuw.
Er is hoogstens met alles 5uur gereden !!



Het blok is een 7t blok zoals je die zoveel ziet. die max tuned is door xsh en garant staat voor 23 pk.
Ook alles is weer nieuw gekocht.
Alle onderdelen zijn van mhr , alleen de carb is een orginele Keihin pwk met serienr. en de filter dan van xsh.
Het blok is ook zgan. , ik heb nooit gesprint met het ding enhoogstens 5 uurtjes in de buurt rijden is het engiste wat ik gedaan heb.,



Deze scooter heeft een hoop geld gekost en er is nergens op bezuinigd.
Dit is dan ook zeker te zien.
Ik vind het zonde dat het ding alleen maar in de schuur staat wetende dat ik toch geen tijd heb om nog te gaan sprinten.

Het enigste wat los gekocht kan worden is het blok , uiteraad liever de hele scooter compleet.

ruilen kan ook... crossmotor,180ccrunner,snorscooter,auto, enz enz.. laat maar horen.

mvg., Menno
 
Status
Not open for further replies.