Aangeboden Te koop: Skipperrrrr 172cc

dutchino

Well-Known Member
Beste forummers,

Ik wil een gravelbike gaan kopen en kart. De Skipper mag daarom naar een nieuw baasje.

Ik heb vele scooters gehad (Keeway matrix 50cc, meerdere Tomosjes 70cc, 1 Puch 50cc , Beta ark 70cc , Gilera Zulu, Aprilia Leonardo 300cc 4t, Aprilia Rally, Aprilia rs50) en wat motoren (Suzuki gs500, Aprilia Shiver, Suzuki GSXR-600 K7). Op dit moment bezit ik een Skipper waarvan het vermogen flink is toegenomen door de nodige modificaties. Daarbij is de veiligheid vergroot door het toepassen van een veel sterkere runner voorvork.

De cilinder heb ik afgelopen winter gedemonteerd en de spelingen gecontroleerd. Dit is perfect in orde. De zuiger is nog de originele. Er bestaan verschillende overmaten en met de nieuwe krukaslagers kan het blokje er zeker nog even tegenaan.

Van alle voertuigen die ik heb gehad is de Skipper verre weg mijn favoriet geweest. Iedere rit is weer een goede dosis adrenaline. Ik gebruik hem nu letterlijk overal voor en hij is mij zeer betrouwbaar gebleken. Wellicht heeft het plezier waar ik het motorblok mee heb gebouwd wel meegespeeld daarin. Verder zitten er her en der krasjes maar het is ook gespoten met action spuitlak. Die beschadigt altijd wel sneller dan originele lak. :)

Voor interesse graag reageren op: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2007795962
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top