Yorgo New Member 14 June 2022 #1 Beste, Ik heb mijn schroefdraad waar ik mijn uitlaat mee vast hang doorgedraaid. Nu kan ik mijn uitlaat niet meer vast zetten, Hoe kan ik dit fixen?
Beste, Ik heb mijn schroefdraad waar ik mijn uitlaat mee vast hang doorgedraaid. Nu kan ik mijn uitlaat niet meer vast zetten, Hoe kan ik dit fixen?
A Aidan384838 Well-Known Member 14 June 2022 #2 Yorgo said: Beste, Ik heb mijn schroefdraad waar ik mijn uitlaat mee vast hang doorgedraaid. Nu kan ik mijn uitlaat niet meer vast zetten, Hoe kan ik dit fixen? Click to expand... Boutje indraaien die past. Maar eerst schroefdraad opnieuw tappen. Upvote 0 Downvote
Yorgo said: Beste, Ik heb mijn schroefdraad waar ik mijn uitlaat mee vast hang doorgedraaid. Nu kan ik mijn uitlaat niet meer vast zetten, Hoe kan ik dit fixen? Click to expand... Boutje indraaien die past. Maar eerst schroefdraad opnieuw tappen.
Yorgo New Member 14 June 2022 #3 Aidan384838 said: Boutje indraaien die past. Maar eerst schroefdraad opnieuw tappen. Click to expand... Is al een m8, moet ik dan een m10 tappen? Upvote 0 Downvote
Aidan384838 said: Boutje indraaien die past. Maar eerst schroefdraad opnieuw tappen. Click to expand... Is al een m8, moet ik dan een m10 tappen?
Brute-Force Black Bullet. 2.0 14 June 2022 #4 is het mogelijk om door te boren ? dan een bout er door en een moer er op ? Of een Tap M9 x 1,25 Upvote 0 Downvote
trabiarie Well-Known Member 14 June 2022 #5 Of een helicol monteren , kun je de orginele maat bout gebruiken . En dan de uitlaat monteren met kopervet op alle bouten en moeren Upvote 0 Downvote
Of een helicol monteren , kun je de orginele maat bout gebruiken . En dan de uitlaat monteren met kopervet op alle bouten en moeren
bartj HousePaus 14 June 2022 #6 Piaggio blok toevallig? Moer er via de achterkant uitdrukken. Nieuwe moer erin klaar Upvote 0 Downvote