Benbzn New Member 1 December 2019 #1 Goede Dag Ik heb een Yamaha tzr 50 Ik heb al 3 cilinders gehad. Op nog geen 700 km Weet iemand hoe het zouw komen altijd goed ingereden geweest
Goede Dag Ik heb een Yamaha tzr 50 Ik heb al 3 cilinders gehad. Op nog geen 700 km Weet iemand hoe het zouw komen altijd goed ingereden geweest
eurokit Broem Broem Pff Pff 1 December 2019 #2 Slechte gemonteerd, of slecht nagekeken wellicht? Of iets met olie.. Het kan allemaal en wij hebben geen glazenbol wat jij precies fout hebt gedaan.
Slechte gemonteerd, of slecht nagekeken wellicht? Of iets met olie.. Het kan allemaal en wij hebben geen glazenbol wat jij precies fout hebt gedaan.
C Carter Active Member 10 December 2019 #3 Niet genoeg smering niet genoeg koeling niet een goede lucht benzine verhouding ergens een lek
Brute-Force Black Bullet. 2.0 26 January 2023 #5 die paapaa said: Was de krukas of je lagers niet het probleem Click to expand... Datum ???????
eurokit Broem Broem Pff Pff 26 January 2023 #6 die paapaa said: Was de krukas of je lagers niet het probleem Click to expand... Denk eerder de datum..
die paapaa said: Was de krukas of je lagers niet het probleem Click to expand... Denk eerder de datum..