Op zoek naar betrouwbare scooter

Melsmels

Member
Ik ben op zoek naar een betrouwbare 2de hands scooter, het liefst een waar ik zoveel mogelijk kms kan lopen zonder problemen. Budget is rond de 1000€ maar kan er over heen als het nodig is. Geel kenteken. Zat zelf te kijken naar een yamaha (neo’s en aerox) maar tips zijn zeker welkom, en tips voor kopen van 2de hands scooter. Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

2e hands scooter is 2e hands ellende".
Als je zelf kan sleutelen dan hoeft dat niet zo'n probleem te zijn.
Kijk de kentekens na op RDW ovi, daar kan je oa zien hoeveel eigenaren een scooter heeft gehad.
 
probeer iets te vinden wat helemaal origineel is, ook qua snelheid. Dan heb je gemiddeld genomen de minste kans op problemen. Vergeet de sportmodellen (als aerox) en ga voor wat saaier standaard spul. En vergeet de chinese merken en types. Dit als betrouwbaarheid het belangrijkste is
 
Ik ben op zoek naar een betrouwbare 2de hands scooter, het liefst een waar ik zoveel mogelijk kms kan lopen zonder problemen. Budget is rond de 1000€ maar kan er over heen als het nodig is. Geel kenteken. Zat zelf te kijken naar een yamaha (neo’s en aerox) maar tips zijn zeker welkom, en tips voor kopen van 2de hands scooter. Alvast bedankt
Eerlijk man ik zou voor iets als een vivacity of speedfight 2 gaan. Is wel 2t dus iets meer kans op problemen maar 9 van de 10 keer is het zo gefixt. Mensen haten op peugeot maar die blokken gaan duizenden kilometers mee. Ookal doe behandel je ze als stront zolang je er benzine en olie ingooit ga je kunnen rijden
 
Eerlijk man ik zou voor iets als een vivacity of speedfight 2 gaan. Is wel 2t dus iets meer kans op problemen maar 9 van de 10 keer is het zo gefixt. Mensen haten op peugeot maar die blokken gaan duizenden kilometers mee. Ookal doe behandel je ze als stront zolang je er benzine en olie ingooit ga je kunnen rijden
Ik had hiervoor een kisbee maar daar was ik geen fan van ik wil dan wel iets luxers vooral voor dat budget
 
Ik heb 10 jaar een Speedfight 3 , 4-takt gehad ,,, Prima Scooter , nooit wat geks mee gehad , liep altijd .
Niet te groot , niet te klein , goede wegligging , Grote Tank , grote helmbak.
 
Back
Top