Op mijn mhr cilinder staat mhr replica

Advertisement - register to remove this

Replica staat voor namaak en/of nagemaakt.
Is dus niet origineel.
Veelal een stuk goedkoper.
Goedkoop hoeft niet altijd te betekenen dat dit ook slechter is.
Wanneer een scooter binnen de garantie valt, dienen er originele onderdelen gebruikt te worden.
Daarna is het niet zo spannend meer.
Zelf zit ik al enige tijd op dit forum, dus komen de antwoorden, positief en negatief, zeker los...
 
Vreemd, de productcode 8184 zegt dat het een Mhr is en een Mhr replica heeft een ovale poort en deze heeft een vlinderpoort als uitlaatpoort.
Ik zou even contact op nemen met de winkel waar je deze hebt gekocht wat er gaande is.
De mhr replica is er volgens mij ook niet in pen 12, en heeft in ieder geval een zuiger met 2 zuigerveren.

Kan je een foto van de zuiger maken en van de binnenwand waar de spoelpoorten te zien zijn?
 
Last edited:
Zit idd een beetje raar en verwarrend in elkaar ,,, er zijn 2 Replica`s
1 : met Ovale uitlaatpoort en zuiger met 2 zuigerveren .
2 : met vlinderpoort en zuiger met 1 zuigerveer .
Wat mij is verteld .. is dat die Replica met vlinderpoort een Copy is van de Speed 7T , alleen met 1 poort minder .
Beide Cilinders zijn gemaakt bij Malossi , het is dus geen Imitatie spul .
 
Zit idd een beetje raar en verwarrend in elkaar ,,, er zijn 2 Replica`s
1 : met Ovale uitlaatpoort en zuiger met 2 zuigerveren .
2 : met vlinderpoort en zuiger met 1 zuigerveer .
Wat mij is verteld .. is dat die Replica met vlinderpoort een Copy is van de Speed 7T , alleen met 1 poort minder .
Beide Cilinders zijn gemaakt bij Malossi , het is dus geen Imitatie spul .
Dat is nieuw voor mij , ik dacht dat de Mhr replica enkel met ovale uitlaatpoort kwam en een zuiger met 2 veren.
Weer wat nieuws geleerd :cool:
 
Zit idd een beetje raar en verwarrend in elkaar ,,, er zijn 2 Replica`s
1 : met Ovale uitlaatpoort en zuiger met 2 zuigerveren .
2 : met vlinderpoort en zuiger met 1 zuigerveer .
Wat mij is verteld .. is dat die Replica met vlinderpoort een Copy is van de Speed 7T , alleen met 1 poort minder .
Beide Cilinders zijn gemaakt bij Malossi , het is dus geen Imitatie spul .
Dankjewel heb ik weer eens wat geleerd
Post automatically merged:

Zit idd een beetje raar en verwarrend in elkaar ,,, er zijn 2 Replica`s
1 : met Ovale uitlaatpoort en zuiger met 2 zuigerveren .
2 : met vlinderpoort en zuiger met 1 zuigerveer .
Wat mij is verteld .. is dat die Replica met vlinderpoort een Copy is van de Speed 7T , alleen met 1 poort minder .
Beide Cilinders zijn gemaakt bij Malossi , het is dus geen Imitatie spul .
En de replica met vlinderpoort is een replica van de malossi team?
 
Dankjewel heb ik weer eens wat geleerd
Post automatically merged:


En de replica met vlinderpoort is een replica van de malossi team?
Qua Poorten wel ,uitlaatpoort is erg breed, alleen 1 minder bij de inlaat , 2 ipv 3, en de Timing is minder scherp ... Maaruhhh , is een Rete snelle Cilinder. ( met de juiste uitlaat , Team bijv.).
 
Replica staat voor namaak en/of nagemaakt.
Is dus niet origineel.
Veelal een stuk goedkoper.
Goedkoop hoeft niet altijd te betekenen dat dit ook slechter is.
Wanneer een scooter binnen de garantie valt, dienen er originele onderdelen gebruikt te worden.
Daarna is het niet zo spannend meer.
Zelf zit ik al enige tijd op dit forum, dus komen de antwoorden, positief en negatief, zeker los...
Als je het nou niet weet zeg dan niks want dit antwoord slaat helemaal nergens op

Dit is een mhr speed replica, prima cilinder waar je goed vermogen uit kan halen. Maar niet te vergelijken met een echte MHR.
Dus heb je voor een echte MHR betaald dan zou ik hier geen genoegen mee nemen.
Post automatically merged:

Zit idd een beetje raar en verwarrend in elkaar ,,, er zijn 2 Replica`s
1 : met Ovale uitlaatpoort en zuiger met 2 zuigerveren .
2 : met vlinderpoort en zuiger met 1 zuigerveer .
Wat mij is verteld .. is dat die Replica met vlinderpoort een Copy is van de Speed 7T , alleen met 1 poort minder .
Beide Cilinders zijn gemaakt bij Malossi , het is dus geen Imitatie spul .
En vergeet de poolse replica's niet
 
dit antwoord slaat helemaal nergens op
Snap je reactie niet helemaal.
Volgens mij heb ik alleen maar aangegeven wat het woord "Replica" betekend.
Een replica is volgens mij een reproductie van het origineel.
Kan er niets meer of minder van maken.
Dit is een mhr speed replica, prima cilinder waar je goed vermogen uit kan halen. Maar niet te vergelijken met een echte MHR.
Met deze zin geef je mij dus gelijk.
Of zie ik dit verkeerd...
 
Snap je reactie niet helemaal.
Volgens mij heb ik alleen maar aangegeven wat het woord "Replica" betekend.
Een replica is volgens mij een reproductie van het origineel.
Kan er niets meer of minder van maken.

Met deze zin geef je mij dus gelijk.
Of zie ik dit verkeerd...
Wat heeft een MHR bijvoorbeeld met garantie te maken?
Als we het woord "replica" in de Dikke van Dale hadden willen opzoeken had de topicstarter dat wel kunnen doen. Maar omdat dat niet de vraag is en dus ook niet relevant op het feit dat je een MHR cilinder besteld en betaald dat je een replica geleverd krijgt. De prijs zit namelijk wel aardig wat verschil in en dus is de TS gewoon genaaid
 
Dat is juist de Pest van die Oline dozen schuivers ... laten een mooi plaatje zien... mooi verhaaltje , wat jou bevalt ... en sturen dan een Cilinder op die een stuk goedkoper is .
Het mooie is dan : in de kleine lettertjes staat dan : zodra het zegel van de verpakking verbroken is , mag / kan het artikel niet retour gezonden worden ....
Mijn advies is ... Loop een Echte Scooterzaak binnen , oa DDL , of Josdijkman , laat die Dozenschuivers lekker de Sch**t Krijgen .
En check van te voren de Artikel nrs na , Google dan , dan word je wat wijzer.
 
Wat heeft een MHR bijvoorbeeld met garantie te maken?
Als we het woord "replica" in de Dikke van Dale hadden willen opzoeken had de topicstarter dat wel kunnen doen. Maar omdat dat niet de vraag is en dus ook niet relevant op het feit dat je een MHR cilinder besteld en betaald dat je een replica geleverd krijgt. De prijs zit namelijk wel aardig wat verschil in en dus is de TS gewoon genaaid
Volgens mij hebben wij een eigen interpretatie over de vraag van TS.
Ik heb gereageerd vanuit mijn perspectief.
Jij vanuit de jouwe.
Wij verschillen hierin.
Kan gebeuren.
Wat mij betreft: geen probleem...
 
Heb weinig verstand van deze cilinder en de verschillende uitvoeringen

Maar de vraag is natuurlijk heeft de topicstarter een MHR of een MHR replica besteld? Stond dit zo in de advertentie?
Of stond het Malossi nummer bij de advertentie?
Op het moment dat de adverteerder MHR aanbiedt met de bijkomende prijs, en heeft betrokkene een replica gekregen is dit misleiding en maakt het niet uit of de verzegeling verbroken is, TENZIJ er duidelijk replica op de verpakking stond of het Malossi nummer naar deze cilinder verwijst, dan had je natuurlijk eerder aan de bel moeten trekken.
 
Back
Top