Dat is nieuw voor mij , ik dacht dat de Mhr replica enkel met ovale uitlaatpoort kwam en een zuiger met 2 veren.Zit idd een beetje raar en verwarrend in elkaar ,,, er zijn 2 Replica`s
1 : met Ovale uitlaatpoort en zuiger met 2 zuigerveren .
2 : met vlinderpoort en zuiger met 1 zuigerveer .
Wat mij is verteld .. is dat die Replica met vlinderpoort een Copy is van de Speed 7T , alleen met 1 poort minder .
Beide Cilinders zijn gemaakt bij Malossi , het is dus geen Imitatie spul .
Dankjewel heb ik weer eens wat geleerdZit idd een beetje raar en verwarrend in elkaar ,,, er zijn 2 Replica`s
Wat mij is verteld .. is dat die Replica met vlinderpoort een Copy is van de Speed 7T , alleen met 1 poort minder .
En de replica met vlinderpoort is een replica van de malossi team?Zit idd een beetje raar en verwarrend in elkaar ,,, er zijn 2 Replica`s
Qua Poorten wel ,uitlaatpoort is erg breed, alleen 1 minder bij de inlaat , 2 ipv 3, en de Timing is minder scherp ... Maaruhhh , is een Rete snelle Cilinder. ( met de juiste uitlaat , Team bijv.).Dankjewel heb ik weer eens wat geleerd
Post automatically merged:
En de replica met vlinderpoort is een replica van de malossi team?
Als je het nou niet weet zeg dan niks want dit antwoord slaat helemaal nergens opReplica staat voor namaak en/of nagemaakt.
Is dus niet origineel.
Veelal een stuk goedkoper.
Goedkoop hoeft niet altijd te betekenen dat dit ook slechter is.
Wanneer een scooter binnen de garantie valt, dienen er originele onderdelen gebruikt te worden.
Daarna is het niet zo spannend meer.
Zelf zit ik al enige tijd op dit forum, dus komen de antwoorden, positief en negatief, zeker los...
En vergeet de poolse replica's nietZit idd een beetje raar en verwarrend in elkaar ,,, er zijn 2 Replica`s
En de Mezoly Hopeloos Racing ( MHR).En vergeet de poolse replica's niet
Snap je reactie niet helemaal.dit antwoord slaat helemaal nergens op
Met deze zin geef je mij dus gelijk.Dit is een mhr speed replica, prima cilinder waar je goed vermogen uit kan halen. Maar niet te vergelijken met een echte MHR.
Mooi verwoord...!!!uiteindelijk is alles een replica....
zelfs jij .....
maar wel origineel...
dusss
Wat heeft een MHR bijvoorbeeld met garantie te maken?Snap je reactie niet helemaal.
Volgens mij heb ik alleen maar aangegeven wat het woord "Replica" betekend.
Een replica is volgens mij een reproductie van het origineel.
Kan er niets meer of minder van maken.
Met deze zin geef je mij dus gelijk.
Of zie ik dit verkeerd...
Volgens mij hebben wij een eigen interpretatie over de vraag van TS.Wat heeft een MHR bijvoorbeeld met garantie te maken?
Als we het woord "replica" in de Dikke van Dale hadden willen opzoeken had de topicstarter dat wel kunnen doen. Maar omdat dat niet de vraag is en dus ook niet relevant op het feit dat je een MHR cilinder besteld en betaald dat je een replica geleverd krijgt. De prijs zit namelijk wel aardig wat verschil in en dus is de TS gewoon genaaid