onzin?

wil jij ook een onzinforum?

• Ja

Votes: 17 65.4%
  • Ik ben niet onzinnig genoeg ;(

Votes: 3 11.5%
  • maakt nie uit

Votes: 6 23.1%

• Total voters
    26
  • Poll closed .
Advertisement - register to remove this

Neuh, eerst nieuwe krukas erin wat deze is verbogen tijdens het maaien. Hij gaat echt toeren blazen, en ik hou de vertanding std, dus dat worden oto wheelies ;) .

Originally posted by VDM
Neuh, eerst nieuwe krukas erin wat deze is verbogen tijdens het maaien. Hij gaat echt toeren blazen, en ik hou de vertanding std, dus dat worden oto wheelies ;) .

vr0em

Originally posted by VDM
Ja precies, ik heb de messen al geslepen voor extra goede prestaties :cool:

heb je ook wel gr0tere remschijf gemonteerd? al dat geweld moet natuurlijk wel in toom gehouden worden...

36mm carb al binnen?

Ik heb progrip handvaten gemonteerd voor beter stuurprestaties. Die carb heb ik gecancelled, er komt nu een 40mm op :) .

banden

VDM, vergeet je niet goede plakkers te monteren? Met zo veel pk geweld lijken me een setje crossbanden wel op z'n plaats. Monteer anders ml50's.

jammer dat het dan zo moeilijk wordt om gras te maaien! je stikt van de uitlaatgassen, en gaat denk ik toch iets te snel, voer dan gewoon een tractor op ofzo, die hebben nog een betere wegligging ook! :D:D :rolleyes:

Besides

Een tractor is voor mietjes. Das net zoiets als een di-tech. Zelf er achteraan hollen heerst:)
Wat voor een merk grasmaaier hebben jullie? Wij een Sigma :W

geen succes

Dat opvoeren van je grasmaaier was bij mij niet zo'n succes .

Ik d8 : laat em wat meer toeren draaien ( moet kunnen met een technigas niet ?) maar toen vloog ie de lucht in ...

Hover-grasmaaiers suxen ....:mad:

Write your reply...
Back