Onverklaarbare dip

AthenaPowered

PiaMember
Ik heb hier een sr die ik net gereviseerd heb, maar krijg hem niet goed afgesteld :S Hij is helemaal origineel op Big one racing uitlaat en 17,5 na, maar hij heeft nu een hele vage dip. Hij rijd gewoon normaal goed aan en dan bij ongeveer 20 km gaat ie ineens maar heeel langzaam trekken en hij rijd ook niet zo hard, normaal denk je dan dat de drukveer te zwaar is, maar heb er toch echt een originele drukveer inzitten, heeft iemand nog enig idee hoe ik die vreselijke dip weg kan krijgen ??

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

sorry voor offtopic..

Maar bij te veel toeren rond de 30 km/h is je drukveer te sterk/slap?? Rollen zijn al 7,5 gram..
Hij trekt gewoon HARD tot 25 en dan merkbaar trekkracht verschil.. ietsie meer toeren ook..
 
Er zit nu gewoon een originele drukveer in, maar blijft gewoon bagger rijden, nu hoorde ik van iemand dat ik mischien gewoon lichter in de rolletjes moet gaan zitten, zou dit een oplossing kunnen zijn ??
 
silverlightning said:
je moet nie vergeten dat je een big one en een 17,5 eronder hebt, dan wil een originele drukveer simpelweg nie meer!

Maar hij reageert juist alsof er een slappere drukveer in moet, dat is het rare, en er zit trouwens een hebo vario in. Ik zal wel een gele malossi drukveer gaan proberen dan ! alvast bedankt en ik zal wel een keer late weten wat er is veranderd met de drukveer !
 
had ik ook. de drukveer was versleten en toen heb ik een nieuwe malossi geel erin gedaan en weg probleem.

later toen ik een polini 50 eronder gooide kreeg ik hetzelfde probleem alleen de malossi geel drukveer was net nieuw. iets lichtere rollen erin (3,6g ipv 4g) en toen ook geen dip meer wanneer je bv de bocht uit komt.
 
Last edited:
Back
Top