Ontwerpen affiches, flyers, vvk kaarten lelystad 2003 !

moet er niet ook op komen te staan wat er te doen is enzo? (testbank, stuntshow, customshow, dragraces, enz.)

en st.net logo moet er ook wel een beetje duidelijk op staan neem ik aan? (dus niet zo'n klein linkje zoals op plaatje hierboven)
 
't is maar een entree bewijsje :)

edit..

jij je zin :p

entree2.jpg


ojah.. wat die achtergrond is.. is de circuit... iemand wist niet wat het was.. hehe... :)
 
Last edited:
Ik vind dat het er supernetjes uit ziet... Complimenten, Glenn! Verder vandaag van Inne al een preview gehad van de flyer, zag er ook aardig uit...
 
ziet er leuk uit, maar ik denk dat die scoot toch iets te prominent op het entreebewijs aanwezig is... (ivm met het gegeven dat het een embyscoot is bijv) + dat "best meeting" vind ik ook een beetje hoog van de toren blazen. ok, dat wordt het natuurlijk wel maar dat moeten de mensen zelf maar ervaren :D
 
en "best meeting" is geen goed engels.. Kan de scooter niet iets meer naar de achtergrond verhuizen of dat er tekst doorheen loopt of zo?? Voor de rest top hoor daar niet van:)
 
Originally posted by Enrico@nrg
en "best meeting" is geen goed engels.. Kan de scooter niet iets meer naar de achtergrond verhuizen of dat er tekst doorheen loopt of zo?? Voor de rest top hoor daar niet van:)

biggest lijkt mij persoonlijk beter
 
Dit is een probeersel die ik om 7.40 s'ochtends in elkaar heb gezet,weet niet waarom ik het post want het is echt niks :)

fly.jpg

Of zo met de Sfera...
fly2.jpg


Zal zo eens ff echt wat moois maken :)
 
Last edited:
Back
Top