Ontstekings pakking nodig?

Status
Not open for further replies.

DeJongh

Well-Known Member
Kan ik de pakking bij de ontsteking weglaten? Het vet wat bij de oliepomp is erg stijf, maar ik vertrouw het niet als dat vet warm wordt. Ik wil namelijk niet mijn hele ontsteking onder het vet.

En aangezien die pakking niet los verkrijgbaar is en alleen in een set waarvan ik al alles 3 dubbel heb, beetje zonde van het geld dus.

Het gaat trouwens om minarelli horizontaal. Als iemand btw nog zo'n pakking thuis heeft liggen (nieuw of gebruikt in goede staat) en niet meer gebruikt mag je ff pm-en.
 
Advertisement - register to remove this

DeJongh said:
Kan ik de pakking bij de ontsteking weglaten? Het vet wat bij de oliepomp is erg stijf, maar ik vertrouw het niet als dat vet warm wordt. Ik wil namelijk niet mijn hele ontsteking onder het vet.

En aangezien die pakking niet los verkrijgbaar is en alleen in een set waarvan ik al alles 3 dubbel heb, beetje zonde van het geld dus.

Het gaat trouwens om minarelli horizontaal. Als iemand btw nog zo'n pakking thuis heeft liggen (nieuw of gebruikt in goede staat) en niet meer gebruikt mag je ff pm-en.

die pakking kan je idd weglaten, maar die kan je gewoon los bij de dealer gaan halen :! heb er zelf overlaatst nog een gaan halen ;)
 
Bedankt voor de antwoorden.

Ik ga binnenkort maar eens bij een andere dealer langs. Want waar ik ben geweest had hem alleen in een set à 13 euro en alle pakkingen die in die set zitten heb ik meerdere keer dubbel.

EDIT: Ik heb mijn antwoord, dus gooi hem dicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top