ontsteking verwijderen

Fur!ous

Project spf2 Fur!ous
kheb probleem met het verwijderen van de ontsteking bij mijn sting
kheb een vliegwieltrekker maar zou langs geen kanten weten hoe ik deze moet
gebruiken.
kan iemand mij helpen (liefst met een foto van hoe de vliegwieltrekker geplaatst moet worden)
thx

greetz
 
Advertisement - register to remove this

Je moet eerst die moer losdraaien die je vliegwiel tegen houdt, dat doe je door een zuigerstop of iets tussen je small end te steken waardoor je krukas niet meer kan draaie en dan simpelweg de moer losdraaien. LET OP de vliegwieltrekker draai je er tegen de klok in op!! Dus je draait hem vast door hem te draaien hoe je normaal een bout los draait(linksom)

Als je vliegwieltrekker vast zit, gewoon die bout van de vliegwieltrekker aandraaien en tataa los is je vliegwiel.
 
Last edited:
Je hebt verschillende vliegwieltrekkers.

Ik meen dat Mina en Pia blokken een vliegwiel hebben met een schroefdraad.
De vliegwieltrekker draai je hierin vast. als je vervolgens de moer van de vliegwiel trekken aandraait duwt deze tegen de as, en duwt zo het vliegwiel los.
vliegwieltrekker1.jpg


Morini, en ook andere blokken, hebben een vliegwiel waarin 2 of 3 gaten zit. Hierbij heb je een ander type vliegwieltrekker met een stalen strip met 2 bouten welke je in die gaten draait. Door vervolgens weer de centrale bout aan te draaien trekt de vliegwieltrekker het vliegwiel los door zich van de krukas af te zetten
vliegwieltrekker2.jpg
 
Back
Top