Luukvh
New Member
Hallo iedereen,
Ik weet me geen raad meer.
Ik heb een Aprilia sr 50 factory met piaggio blok die ik laatst heb gereviseerd.
Voor de revisie liep hij in principe goed ook al had ik er een veelste kleine sproeier in die ook n warmloper veroorzaakte.
Nu blijft naar mijn idee de ontsteking haperen en ik heb ondertussen zowat heel de ontsteking al vervangen.
Nieuwe stator met pickup want oude gaf verkeerde ohm waarde aan.
Ander vliegwiel geeft ook geen verschil.
Nieuwe top performance cdi met bobine, geeft nu wel n vonk want gaf hij hiervoor niet of nauwelijk.
3 verschillende nieuwe bougies erin gedaan ook zonder verschil.
Massa punten opgeschuurd en gecheckt of de connectie aan het blok en frame goed zijn.
Voor mijn idee heb ik er alles aan gedaan en ben benieuwd of een elektro scooter wonder nog enig idee heeft wat het zou kunnen zijn.
Het gekke is trouwens wel dat hij soms als ik m start hij het wel goed doet en na n paar keer gas geven hij gewoon weer begint te haperen en te stotteren.
Setup nu is:
Malossi mhr replica 70cc
Dellorto 20.5mm carb met sproeier 98
Sito plus uitlaat (idd geen goede combinatie)
Malossi vl13 membraan
Doppler endurance krukas
Polini variateur met 6.5~ gram rolletjes
Polini koppeling met gele trekveertjes
Standaard luchtfilter
Ik weet me geen raad meer.
Ik heb een Aprilia sr 50 factory met piaggio blok die ik laatst heb gereviseerd.
Voor de revisie liep hij in principe goed ook al had ik er een veelste kleine sproeier in die ook n warmloper veroorzaakte.
Nu blijft naar mijn idee de ontsteking haperen en ik heb ondertussen zowat heel de ontsteking al vervangen.
Nieuwe stator met pickup want oude gaf verkeerde ohm waarde aan.
Ander vliegwiel geeft ook geen verschil.
Nieuwe top performance cdi met bobine, geeft nu wel n vonk want gaf hij hiervoor niet of nauwelijk.
3 verschillende nieuwe bougies erin gedaan ook zonder verschil.
Massa punten opgeschuurd en gecheckt of de connectie aan het blok en frame goed zijn.
Voor mijn idee heb ik er alles aan gedaan en ben benieuwd of een elektro scooter wonder nog enig idee heeft wat het zou kunnen zijn.
Het gekke is trouwens wel dat hij soms als ik m start hij het wel goed doet en na n paar keer gas geven hij gewoon weer begint te haperen en te stotteren.
Setup nu is:
Malossi mhr replica 70cc
Dellorto 20.5mm carb met sproeier 98
Sito plus uitlaat (idd geen goede combinatie)
Malossi vl13 membraan
Doppler endurance krukas
Polini variateur met 6.5~ gram rolletjes
Polini koppeling met gele trekveertjes
Standaard luchtfilter