This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Onsteking kabels waar naar toe?

Erhamdi#

Mij pak je nooit...
Bij mijn onsteking komen 2 kabels waarvan 1tje naar het cdi(waar je bougiedop van daar komt) gaat en voor die andere kon ik geen plek vinden?

En ik heb een Dell'orto 22mm waarvan er 3 afgesloten is en maar 1 benzineslang er naar toe gaat? is dat goed of..? moeten er meer aangesloten zijn

het gaat om een typhoon 125cc blok
 
1 Gaat naar je cdi/bobine (bij een typhoon zit dat geloof ik in 1, meestal zijn de cdi en bobine apart) en de andere waarschijnlijk naar je frame oid.
 
heb goed naar mijn onsteking gekeken er waren er 3 kabels.

1tje is er doorgeknipt, de andere gaat naar het cdi en die andere moet je ergens vast maken heeft zegmaar die plugje met 3 (kleine) ijzertjes er in...


en bij cdi zijn er 3 lege plekken om plugjes vast te maken en waarvan 1 van het cdi naar het bobine en de andere van het onsteking naar het cdi en bij voor het middelste plek kan ik geen plek vinden

En ja inderdaad bobine en cdi is apart

Ik heb geen elekt. start of toeter of wat dan ook.. dus geen elektriciteit op het scooter ... maar dat maakt verder niet veel uit?
 
let wel op dat een typhoon 125 2 benzinetanken heeft , 1 achterin en 1 voorin!

dus ik weet niet of je alleen het blok hebt of een hele 125 typhoon?