Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
Vehicle: Mazda RX7 RZ
SAE Corrected Power: 630
Best ET: 10.089@134.10

1983 Toyota Corolla/Trueno White Turbocharged 514 247 98.66% 0.00% 10.365@130.53

1974 BMW 2002tii Black Turbocharged 493 159 99.70% 0.00% 10.109@133.84

De corolla moet ik nog wat upgraden :W

Gotver heb ik weer8P

Autoplay stond aan. Iets van 30 races gereden, ALLEMAAL VERLOREN:D8P

Mja boeie:P exp is wel gelijk een heeeel stuk omhoog:)

2 mensen maken misbruik van mijn autoplay :D

gelukkig al wel ruim 2500 exp erbij gekregen :+ op naar lvl 12 en Class A :W

snap ik ook niet, ik zorg dat ik in het begin veel win om me RnR omhoog te krijgen en dan meteen me sponsoren goed te krijgen zodat ik veel geld krijg per 10 credits, heb nu geld genoeg.

hehe ik snap het ook niet eendpower dat je nog altijd zit te zeggen van (oh nee ik ben verloren' :p

Al heb je 100% RnR of al heb je 5%, gaat geen reet uitmaken hoor, je gaat gewoon wat minder geld van je sponsors krijgen (wat je toch genoeg hebt waarsch...) :)

Haha joene, ben EINDELIJK lvl 17, en heb 3 power-ups ondertussen :p

2 mensen maken misbruik van mijn autoplay :D

oh really? ^^

kan er niets aan doen dat bijna al m'n races tegen jou zijn ,aangezien autoplay deze kiest :p

Op een gegeven moment kan je geen WR of PnP meer doen, en als je dan een Power up hebt gaat dit wel :)

stond 2 pagina's terug :)

zit nu op 9,9 met de S2000 en 11,0 met de Cobra maar die kan nog sneller.

Verder baal ik dat ik me autoplay niet eerder heb aangezet, ruim 3000 exp erbij sinds vanochtend.

Op een gegeven moment kan je geen WR of PnP meer doen, en als je dan een Power up hebt gaat dit wel :)

stond 2 pagina's terug :)

Zojuist ook even power up gedaan :+ Heb port and polish en weight reduction een stage omhoog kunnen krijgen alleen zijn de credits nu op :rolleyes: Moet nu mijn auto na 2 weken ofzo weer eens opnieuw afstellen, nu wordt het tenminste weer een beetje spannend :P

zo ik denk al, waarom verlies ik ongeveer 8 keer achter elkaar van dezelfde persoon :P maar mn benzine was op

Vehicle: Ford Mustang Cobra
SAE Corrected Power: 588
State of tune: Satisfactory

Best ET: 10.449@129.48

:W

Status
Not open for further replies.
Back