Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
Ik zit nu op lvl 11 maar ik race redelijk veel, EXP is 13,6 ongeveer, en ik snap echt niet hoe sommige mensen nu al hun auto's onder de 10 hebben rijden hoor :P want als ik naar een volgend lvl ga, dan ga ik maar heel klein beetje sneller
zitten die onder de 10, al op lvl 25 ofzo?

Ik doe het bij mijn corolla wel :) Ik heb vaker gelezen dat je bij de S2000 het niet moet doen, maar bij de corolla maakt het zeker wel uit of je hem upgrade! Dit heb ik zelf namelijk getest! ;)

Ik heb mijn turbo wel geupgrade bij me S2000, rij nu tussen de 10,0 en 10,1 en zit op lvl 9.

Ik zit nu op lvl 11 maar ik race redelijk veel, EXP is 13,6 ongeveer, en ik snap echt niet hoe sommige mensen nu al hun auto's onder de 10 hebben rijden hoor :P want als ik naar een volgend lvl ga, dan ga ik maar heel klein beetje sneller
zitten die onder de 10, al op lvl 25 ofzo?

Nee hoor ik zit op level 14. Het ligt er gewoon veel aan welke auto je hebt, en of die goed is afgesteld. Natuurlijk is je skill level ook heel erg belangrijk maar ik zat op level 12 ook al onder de 10 seconden :)

zit op level 14, heel bijna lvl 15, en zit nog steeds boven de 10s :(

begin er toch wel geirriteerd over te geraken hoor :s

jah maar vraag me niet wat, ik weet het helemaal niet meer...

TnT staat perfect afgesteld, krijg er niets meer sneller uit, heb 270 handling, en alle parts geinstalleerd... m'n banden zijn eens vervangen geweest, maar onmiddelijk terug TnT gedaan hierna :(

GVD :)

jah maar vraag me niet wat, ik weet het helemaal niet meer...

TnT staat perfect afgesteld, krijg er niets meer sneller uit, heb 270 handling, en alle parts geinstalleerd... m'n banden zijn eens vervangen geweest, maar onmiddelijk terug TnT gedaan hierna :(

GVD :)

Auto toevallig niet beschadigd? Vorige keer had jij ook al zoveel problemen om het hok onder de 10 te krijgen he?

ik ben nu lvl 12, ik rij met mijn s2000, 10.890 ofzo, maar dyno is 1 strakke lijn op 13,6 en test en tune is questionable, maar ik heb al best veel met die 4 bovenste getallen lopen pielen, maar moet ik net zoland doorgaan tot ik op good ofzoiets zit?

nee auto volledig gerepareerd.

Jah vorige sessie reed die mooi 9.8, tot opeens een moment die niet meer onder de 10.2 ging :s

Thijs kan ik je anders ff m'n passw doorPMen in het spel, dan kan jij eens kijken naar m'n instellingen

edit: je moet doorgaan tot je op Satisfactory komt minstens

ik ben nu lvl 12, ik rij met mijn s2000, 10.890 ofzo, maar dyno is 1 strakke lijn op 13,6 en test en tune is questionable, maar ik heb al best veel met die 4 bovenste getallen lopen pielen, maar moet ik net zoland doorgaan tot ik op good ofzoiets zit?

Als je handling op satisfactory staat zit je al in de buurt :) Je moet gewoon de banden spanning veranderen met getallen van 2. Van je camber moet je afblijven en dat andere weet niet meer hoe dat heet moet gewoon veranderd worden met getallen van 1 :)

oke morgenochtend dan maar, heb nu geen credits meer
kocht net een lambo, maar zijn zo goed als geen parts voor, en de parts die er voor waren, moest ik member voor zijn
best wazig

had het ook met die JGTC car van ferrari, de F360 ofzoiets. Ik dacht dat ik daar dingen voor kon kopen, of tenminste WR en body kit ofzo...

niet dus, dat ding wou lekker standaard blijven :p

Status
Not open for further replies.
Back