This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
Een jaar geleden speelde ik dit ook alleen snapte ik er niks van:L
Kan iemand uitleggen hoe ik aan sponsors kom?
Of kan ik bij een crew komen?

alvast bedankt!

ja ik, alleen weinig tijd.. had me weer aangemeld IVM autoplay, maar aangezien dat niet werkt..

heb nu level6 ofzo.. heb een lancer evo, helemaal af voor het level waar ik op zit, en een honda S200 net weer gekocht, ook ff opbouwe..

ja ik, alleen weinig tijd.. had me weer aangemeld IVM autoplay, maar aangezien dat niet werkt..

heb nu level6 ofzo.. heb een lancer evo, helemaal af voor het level waar ik op zit, en een honda S200 net weer gekocht, ook ff opbouwe..

wat is je naam in het spel?

Iemand die dit nog speelt? Ik speel het weer sinds een paar dagen.. Ik heet trouwens thys in het spel. Misschien leuk om een team te maken met een paar mensen van het forum

Hele tijd geleden wel eens gespeelt...
Nou weer aangemeld en een Honda CRX gekocht (Civic EK type R was te duur )

No results(s) were found matching: "Scootertuning" Invite me even, of wat is je naam @ the game? Mijn naam is thys :*

Ik zit in het team Hopenlijk joinen nog meer mensen het team. Ik heb iig al voor genoeg sponsors gezorgd :W

Stuur Mitsjiel even een pm in het spel, kun je ook bij het team komen Ik heb nu een lancer evo en een golf 16v. Nu nog de snelle tijden..

Status
Not open for further replies.