Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
Waar zou die ranking eigenlijk op gebaseerd zijn? Aantal punten in NIRA/JGTC of aantal races ofzo ?

Scatman zit jij ook in het st.net team? Anders kunnen we eens racen want mijn auto rijdt ongeveer dezelfde tijden!

Networth;) Ik had even wat request funds gedaan en ik stond gelijk een stuk hoger in de lijst:P

nou mn atoplay heeft weer lekker zijn werk NIET goed gedaan :(

dagje weg en echt amper iets op geschoten.. beetje klote!

Joene vind het wel erg leuk tegen mij racen geloof ik:P
Ach ja het boeit me niet, ik ga der ook steeds sneller door rijden:)

@eendpowerrrr,

je staat in mn lijst, duss grote kans dat ik je uitdaag ja.. overdag werkt autoplay namelijk wel altijd goed :P

dan denk ik niet dat jij het concept van autoplay snapt :p

hij kiest niet wie hij racet, dat doet 'de computer' voor hem... het enige dat wij doen is geregeld eens in-en uitloggen, zodat autoplay blijft gaan. zo hebben we elke 3 of 4 minuten wel een race pending :)

hehe ben vandaag al lekker 4000 exp gestegen :p

edit: wel slecht voor me RnR, want heb al m'n races verloren haha^^

zit ff een ventje af te maken, heeft autoplay aanstaan en ik win, ff me RNR omhoog krikke voor betere sponsoren.

12.551@107.80

Heb nog lang niet alles, Test & Tune staat nog lang niet optimaal, moet morgen eind richting de 11 sec kunnen komen als ik genoeg credits heb.

morgen begin ik mijn S2K te tunen, want men corolla is niet vooruit te branden :)

heb nu bijna level 12 exp, dus met me A rijbewijs zal ik weeral een pak sneller moeten kunnen...

Status
Not open for further replies.
Back