Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
Haha kutzooi
Waneer begint de volgende periode? Waar kan je dat vinden?:)

Welke auto is trouwens het beste om mee te beginnen?

Zaterdag dus al? Maar dan begint het om 3 uur snachts:X

Dan begin je als je terug bent van op stap gaan ofzo 8P Gast bij mij op school deed zich altijd uittellen hoelang het duurde voordat je alle credits had en dan zette hij zich een timer zodat hij dan weer kon spelen. Dus hij stond ook om 4 uur 's nachts ofzo op alleen om dan request funds te doen zodat hij meer geld had :L

Ik speel het spelletje gewoon als ik toevallig achter de pc hok het blijft tenslotte maar gewoon een spel en niet een levensstijl ofzo :+

ha Joene, dan gaan we racen he :p

al bij al ben ik content met mijn 9.814 die ik ooit eens heb kunnen rijden deze sessie, volgende keer maar weer beter...

hahha ja moest er toevallig aan denken, best wel klote dat morgen de nieuwe periode begint, ben nl van het weekend @ 24H race in spa (of ze moeten daar een onbeveiligde inet verbinding hebben :evil

Maakt niet uit dat je verliest hoor, je kan beter tegen betere tegenstander racen en verliezen. Dat is beter voor je punten.

Het is wel klote dat je weer opnieuw sponsors moet gaan verzamelen.

Maakt niet uit dat je verliest hoor, je kan beter tegen betere tegenstander racen en verliezen. Dat is beter voor je punten.

Het is wel klote dat je weer opnieuw sponsors moet gaan verzamelen.

Klopt, maar als je meer verliest dan wint is dat weer slecht voor je rnr waardoor je veel moeilijker sponsoren krijgt :Z

ik ben nu lekker gelijk begonnen maar mijn civic is niet vooruit te branden :P 15.823 rijd die nu
eerst flink rijden met dat ding, en ondertussen sparen voor een impreza ofzo :)

ik ben nu lekker gelijk begonnen maar mijn civic is niet vooruit te branden :P 15.823 rijd die nu
eerst flink rijden met dat ding, en ondertussen sparen voor een impreza ofzo :)

Toch goed ? :) Ik rijd op het moment ook nog maar tijden van: 16.292 maar heb gelukkig wel al een paar sponsoren erbij gekregen dus morgen maar eens een supercharger kopen :7

hoe krijg je sponsors zo snel joh :P vorig seizoen kreeg ik die pas een beetje op skill 5

zijn er bepaalde sponsors die je snel kan krijgen trouwens?

mijn nick is: JoeneTjoener

daag me maar uit.. of stuur me een PM @ spel met je nick, dan voeg ik je toe @ mijn autoplaylist, je wint wel :)

Status
Not open for further replies.
Back