This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
-5 en + 5
dat snapk ook niet veel maar het heeft met de hoek te maken van je auto te maken. dus je voorkant of je achterkant naar beneden gooien.

Moesten er fouten instaan moet je het maar ff aanpassen

Dat is de 'Camber' van de band. Dit wil zeggen hoe 'schuin' de band staat. Hoe schuiner de band staat hoe meer grip je in de bochten hebt. Maar omdat je bij drag geen bochten hebt moet je dit gewoon op 0 laten staan.

Hier een voorbeeld:

FF voorbeeld:
Je grafriek loopt op 15,5 AF en moet bijvoorbeeld naar 13,5 en je hebt een grafiek die schommerlt. Dan ga je naar een waarde die redelijk constant loopt en doe daar + 20 ( hoe kom ik op die 20(( 15,5-13,5) x 10). Dan vul je deze waarde overal in. En dan kom je in de buurt en dan begin je je grafiek te finetunen. Dus grafiek zakken betekent, waarden omhoog, doe dit per 1 of 2.

Hoe weet je welke waardes je moet hebben?

wat bedoel je met welke waardes je moet hebbe?

ik doe er max 2 keer over om mijn grafiek mooi recht te krijgen, 1 keer zoals je zegt een constant getal, en dan zien waar m'n grafiek iets hoger ligt doe ik er 1 bij, waar ze nog iets hoger ligt doe ik er 2 bij en omgekeerd...

was het dit dat je bedoelt? ^^

Dat was een voorbeeld van Kevinp

Maar ik bedoelde
Je grafriek loopt op 15,5 AF en moet bijvoorbeeld naar 13,5 en je hebt een grafiek die schommerlt.

Hoe weet je nou bijvoorbeeld dat het 13.5 moet zijn?

Dat was een voorbeeld van Kevinp

Maar ik bedoelde
Je grafriek loopt op 15,5 AF en moet bijvoorbeeld naar 13,5 en je hebt een grafiek die schommerlt.

Hoe weet je nou bijvoorbeeld dat het 13.5 moet zijn?

Dan kijk je bij welke waarde hij het dichste bij 13.5 zit.
en ga je alles op die waarde zetten en vanaf daar ga je verder afstellen

waarom lees je niet gewoon die tutorial die onder de pagina van Test n Tune staat? daar staat erges in euhm, dat je NA car 12,5 meot zijn en een charged car 13,5 ofzo, dacht ik, kan ook omgekeerd zijn :s

waarom lees je niet gewoon die tutorial die onder de pagina van Test n Tune staat? daar staat erges in euhm, dat je NA car 12,5 meot zijn en een charged car 13,5 ofzo, dacht ik, kan ook omgekeerd zijn :s

Charger/turbo: 12,5
NA car (geen turbo of charger) : 13,5

dat was het KevinP

heb juist een Porche gekocht, weet het model niet juist meer, maar je moest er level 12 exp voor zijn, die dus

hier nu ff al m'n credits insteken, en zien hoe deze vooruit komt. het is btw een 6 cilinder, en dan kan ik in de noob-klasse van NIRA S6 meerijden ^^

Ik heb nu deze auto's.

Honda S2000
558 PK
tijd: 10,7

Subarua Impreza WRX STI
446PK
tijd: 12.4

Golf 4 GTI VR6
340PK
Tijd: nog onbekend.

Mijn S2000 is op dit moment het snelste met 10,7.

kzit nu op lvl 6, heb toch maar turbo gekocht, heb port & polish op 3 en weight op 4. Rij nu 11,3

inmiddels lever 7, verder niks veranderd.

Met track & tune begonne, begon met 11,3 en zit nu op 10,7 :X

Doe je goed Niek.

Mijn golf moet ik nog port and polischen, verlagen,etc.
En zit nu al op tijd van 12,0.

Ook nog dyno tunen.
Hij moet 12,5K draaien.

Maja soms draait ie 13,5K en dan weer 11,5K

M'n porche rijd momenteel rond de 12.1 sec, maar moet hem nog alle levels PnP en wieght reduction doen, hopelijk gaat die dan wat sneller

de goedkopere porsches zijn gewoon traag.

je moet gewoon véél racen, je eigen lvl omhoog krijgen, dan de PnP&Weight reduct.

bij de honda s2000 turbo op 1 laten staan, en alleen PnP&weight reducten. dan komt je vermogen op het goede niveau en rond lvl 15/18 geloof ik duik je wel onder de 10

hoop het, zit nu op 10.2 @ level 12, dus nog ff verder racen he.

hoeveel races hebben jullie al gereden?

Wins / Losses: 294 / 41 [87.76%]

Vehicle: 1992 Volkswagen Golf GTI 16V

Level 4

Wins / Losses: 51 / 7 [87.93%]

Best ET: 15.203@89.00 , niet lachen !

Power: 299
Handling: 89

ben pas begonnen en begin het wat door te hebben, volgend seizoen ben ik mee van aan de start! watch ya ass

Last edited:
Wins / Losses: 215 / 64 [77.06%]

Door die autoplay veel races verloren.

Had tot de 50 races een win percentage van 100 procent

Status
Not open for further replies.