This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
zit ondertussen op level8

hey Joene, heb je nog wat tips om een S2000 af te stellen? ik ga deze keer proberen zonder Turbo of supercharger te rijden, ook zonder NOS. gewoon NA houden dus...

zit nu op 531 pk, maar heb nog steeds tijden van rond de 11.4, hoewel m'n handling 'satisfactory' is )

Kijk gewoon of je bij test and tune niet nog ietsje meer tijd kan winnen. Als de tijden alleen maar slechter worden kan je s2000 gewoon niet harder. Je bent iig al heel ver :+

Ik kon door omstandigheden er helaas niet zoveel tijd in steken maar ben er nu wat meer mee bezig, en merk ook dat ik nu veel sneller vooruit kom enz :7

Heb nu mitshibusi eclipse GSX turbo @ 330 pk, nu nog ff wat spul kopen en dan gaat die wel lekker. Maar wat gebeurt met dat Team geld van die sponsors eigenlijk?

Ik zit op level 9.
heb bijna alles op de S2000 zitten.
ook bodykits enzo, maar moet hem nog afstellen op de dyno, dat komt pas na een stroker kit ofzo iets.

Zit nu op 420PK

Mijn gebakje heeft 288 PK haha Achja zonder turbo of nos voor zo'n klein gebakje vind ik het niet niks

wat is je eigen level? niemand hier schijnt door te hebben dat dat 1 van dé belangrijkste dingen is, zelfde auto, hoger level = sneller rijden .

Heb nu mitshibusi eclipse GSX turbo @ 330 pk, nu nog ff wat spul kopen en dan gaat die wel lekker. Maar wat gebeurt met dat Team geld van die sponsors eigenlijk?

daarmee kan je de teamcar upgraden. let wel dat de teameigenaar meer geld voor zijn credits krijgt @ team funds dan een gewone rijder .

ik knal nog lekker door met mun Cobra, zit nu op 373 PK en tijden van rond de 13,5 sec. Ook alles NA, Turbo komt er nog wel op, NOS nooit.

Ik zit nu op 11.5

Vermogen: 537 pk nog niet afgesteld
Want wil 1st nog stage 10 port and polish hebben zit nu op stage 2.
En stage 10 weight reduction.

Handeling staat nu op 267 (questionable)
MOet dat nog even naar good krijgen

Ik rijd nu tijden van 12,5. Heb nu alle motor parts en ga nu sparen voor suspernsions ed. Hoop daar nog veel uit te halen!

Trouwens, maakt het ook wat uit of je een A of B licentie hebt kwa tijden?

hoeveel x klikken jullie op die sponsers ik probeer nu alsmaar die xm satellite radio en alpine binnen te halen heb het wel al 25x geprobeerd maar krijg maar geen sponsers :s heb nu 200 press kits moeten dit er meer zijn?

eindelijk alpine binnen zuchttt.

ik probeer maximun 3 keer voor een sponsor, lukt het me niet, ga ik naar de volgende ofwel race ik nog ff door.

en voor die presskits, ik koop ze aan per 5000 nu, aangezien geld geen probleem meer is

presskits moet je elke keer per 10 distributen.. en ja ik had het over je eigen lvl. als die omhoog gaat rijd je vanzelf sneller, maar nog niet op LVL8 :+

Hoe moet ik op track en tune afstellen?
moet ik die damping enzo ook afstellen?

Ik wil meer sponsers maar ze willen mij niet :S

ligt eraan hoe ver je bent, pas als je echt alles hebt op motorisch gebied kan je dat gaan doen, anders blijf je bezig.

Kost veel geld/credits. Gewoon beginnen met je bandenspanning voor, 1 waarde lager zetten, is je tijd beter ga je nog 1 stap lager etc.

Zo doe je dat bij alles.

Bij mij werken de sponosrs ook tegen, ik wil nieuwe maar ze wilen niet.

Motorisch is ding ver klaar, enkel nog voor de wegliging moetk wat spul kopen.

vanwege een virus op mijn laptop kan ik het spel nu niet of nauwelijks spelen, ach ja volgende periode beter

Status
Not open for further replies.