This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
Skill Level: 6 [Upgrade]
EXP: 2,238
RNR 8.68%
gaat al goed!!! eerst skill level hoog brengen en dan auto flink tunen!!
wie wil der racen?

Hmmmz erg raar. Gisteren reed ik 13.6
Nu intercooler geinstalleerd, een clutch en FT upper en RR upper bar. Rijd ik opeens 14.6
Iemand een idee waardoor dat komt?
Vermogen is 30pk omhoog gegaan ofzo sinds die 13.6

Dyno lijn is goed, Nos is gevuld. Net weer een 14.5 :? ik snap het niet. Zouden die bars er wat mee te maken hebben? Handling is omhoog gegaan, dus lijkt me dat de auto dan beter te besturen moet zijn.

Ik ga zo die bars er wel afhalen en anders test 'n tune fixen ofzo. Maarja heb niet zoveel geld/credits at the moment.

hehe heb enkel last van credits probleem
groot tekort dus kan men nos en dergelijk niet upgraden :|
nuja tijdje wachten dan lukt ie wel

Ippeltje gaat me er nu uitknallen denk ik
Ik ga wel ff proberen. Hoe kan je bij test 'n tune gelijk je settings aanpassen? Ik moet nu telkens eerst 1 run doen voor ik wat kan veranderen. Dat is me het geld en de credits niet waard :W

@ippeltje der is nog plaatsje in mijn team als je wilt
@ mol je meot altijd eerst een run doen voordat je kan aanpassen
anders gaat het niet dus je zult er wel wat geld in moeten steken om het goed te krijgen

Mol said:
Dyno lijn is goed, Nos is gevuld. Net weer een 14.5 :? ik snap het niet. Zouden die bars er wat mee te maken hebben? Handling is omhoog gegaan, dus lijkt me dat de auto dan beter te besturen moet zijn.

je moet ff test 'n tune doen, denk dat daar het probleem ligt. omdat je die bars eronder hebt gezet, zou je vering wel is strakker/losser kunnen gaan staan waardoor je minder snel bent. daar zou je dus ff mee moeten spelen, alleen kost het je wel veel credits/cash.

//edit:
ik krijg net een message trug van je via topshift, zal je idd (nog) maar niet uitdagen als je hem wat meer getuned hebt moet ie wel snel zijn. hoeveel pk heb je op dit moment?

maarja zoiets kan je beter op het laatst doen!! als je alles al heb en bijna geen credits kan verbruiken!!
geld heb je dan zat enzo.

Ik had die bars eraf gehaald, nog steeds 14.5
Nu ook clutch en intercooler eraf. Alleen niet genoeg credits voor Dyno nu
Ff afstellen op de Dyno dus, dan kijken wat ie doet met zelfde settings als gister maar.

Status
Not open for further replies.