Mol said:Nu nog de RNR van 0% af
Mol said:Ik wou net een poging doen tot het jatten van iemand bak :W
Maar heb het toch maar niet gedaan om de reden die hierboven staat. Als het mij zou gebeuren word ik ook gek, ookal zit ik pas 1 dag aan dat autotje te prutsen!
PiTu said:Skill Level: 9 [Upgrade]
EXP: 7,442
-[inferno]- said:ik zit nu @ skill lvl 3, en kan niet meer upgraden (heb nog maar 282 xp ofzo ) maar om dat wel te kunnen moet ik dus meer exp krijge door te racen?
Ik heb mijne gewoon nieuwgekocht, maar wil wel proberen jou huidige sloep te jatten :WNRG subaru WRX said:was jij het niet toevallig die mijn auto jatte ik had gelezen dat jij ook een Honda Civic SI (EG) had
Dat had ik dus ook, heb nog maar heel weinig races gereden en alleen maar met de auto bezig. Na 12 of 14 races kreeg ik opeens 12% ipv de 0% waar ik me aan ergerde. Dus gewoon ff doorknallen nog en winnen!Chyston said:RNR wil maar niet omhoog :|
Denk dat ik toch maar eens moet gaan winnen danMol said:Dat had ik dus ook, heb nog maar heel weinig races gereden en alleen maar met de auto bezig. Na 12 of 14 races kreeg ik opeens 12% ipv de 0% waar ik me aan ergerde. Dus gewoon ff doorknallen nog en winnen!