PiTu said:ik heb al gepost hoe het moet, maar t lukt hem niet echt
tis inderdaad niet moeilijk nee als je het eenmaal door hebt
ik kom volgende periode of deze nog binnen 2 dagen wel onder de 10 hoor, maar ik snap niet precies wat je net zei, je moet dus 5 omhoog, gaat je tijd dan naar beneden?(sneller?) zo ja? weer 5 omhoog ofzo? menn ik snap het nietElmoRS said:10.26 is een zeer nette tijd hoor!
Je moet nog weer level up gaan om iets sneller te gaan boeken.
PiTu said:ja ik ben ook lvl 11 hier, maar die integra wil niet sneller dan 10.2. En kheb geen zin om nu nog een corolla te halen.
dieselmaniac said:ik kom volgende periode of deze nog binnen 2 dagen wel onder de 10 hoor, maar ik snap niet precies wat je net zei, je moet dus 5 omhoog, gaat je tijd dan naar beneden?(sneller?) zo ja? weer 5 omhoog ofzo? menn ik snap het niet!:$
ja ok. maar als ik weet hoe het moet, weet ik het voor de volgende periode, als ik nu bijv, me nus upgrade en me boost etc ook, moet de afstelling dan ook weer verandert worden bij TNT? zo ja kan je me het alsjebliefttt nog 1 keer goed uitleggen ? :*PiTu said:je moet er niet aan kloten, de instelling die ik heb gezet is de perfecte instelling
PiTu said:je komt niet onder de 10 zonder lvl 10 ofzo, dat kan ik je garanderen, en PK boven de 550 of 600 ofzo, das waardeloos
ippeltje said:wat is beter!! turbo of super??
dieselmaniac said:turbo
sorry hoor :*PiTu said:niet :L
PiTu said:Elmo had het net al perfect uitgelegd, ennuh als je nos en boost upgrade hoef je alleen je dyno te doen, geen tnt, dat moet met alle suspension en met sommige styling parts
ElmoRS said:Het moet wel met die upgrade's volgens mij maar ik doe het toch altijd nadat ik een level up ben gegaan! En je kunt het soms gewoon een keer proberen maar zorg wel dat je auto goed is. Even een tune up en je olie verversen voordat je gaat dyno'en en tnt'en vergemakkelijkt het tnt'en altijd en dan heb je de auto ook in de perfecte staat.