This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
PiTu said:
ik heb al gepost hoe het moet, maar t lukt hem niet echt

tis inderdaad niet moeilijk nee als je het eenmaal door hebt

Het is niet moeilijk als je het eenmaal doorhebt idd maar ik geef er alsnog klauwen vol geld aan uit omdat mijn gevoel zegt dat het nog wel ietsjepietjse harder kan

ja ik ben ook lvl 11 hier, maar die integra wil niet sneller dan 10.2. En kheb geen zin om nu nog een corolla te halen.

ElmoRS said:
10.26 is een zeer nette tijd hoor!
Je moet nog weer level up gaan om iets sneller te gaan boeken.
ik kom volgende periode of deze nog binnen 2 dagen wel onder de 10 hoor, maar ik snap niet precies wat je net zei, je moet dus 5 omhoog, gaat je tijd dan naar beneden?(sneller?) zo ja? weer 5 omhoog ofzo? menn ik snap het niet !:$

je komt niet onder de 10 zonder lvl 10 ofzo, dat kan ik je garanderen, en PK boven de 550 of 600 ofzo, das waardeloos

dieselmaniac said:
ik kom volgende periode of deze nog binnen 2 dagen wel onder de 10 hoor, maar ik snap niet precies wat je net zei, je moet dus 5 omhoog, gaat je tijd dan naar beneden?(sneller?) zo ja? weer 5 omhoog ofzo? menn ik snap het niet !:$

je moet er niet aan kloten , de instelling die ik heb gezet is de perfecte instelling

PiTu said:
je moet er niet aan kloten , de instelling die ik heb gezet is de perfecte instelling
ja ok. maar als ik weet hoe het moet, weet ik het voor de volgende periode, als ik nu bijv, me nus upgrade en me boost etc ook, moet de afstelling dan ook weer verandert worden bij TNT? zo ja kan je me het alsjebliefttt nog 1 keer goed uitleggen ? :*

Elmo had het net al perfect uitgelegd , ennuh als je nos en boost upgrade hoef je alleen je dyno te doen, geen tnt, dat moet met alle suspension en met sommige styling parts

1= 100
2= 157
3= 298
4= 542
5= 732
6= 1238
7= 1921
8= 2565
9= 4295
10= 7790
11= 13551
12= 22751
13= 39551
14= 76508

geen idee hoe dat met boost werkt

PiTu said:
Elmo had het net al perfect uitgelegd , ennuh als je nos en boost upgrade hoef je alleen je dyno te doen, geen tnt, dat moet met alle suspension en met sommige styling parts

Het moet wel met die upgrade's volgens mij maar ik doe het toch altijd nadat ik een level up ben gegaan! En je kunt het soms gewoon een keer proberen maar zorg wel dat je auto goed is. Even een tune up en je olie verversen voordat je gaat dyno'en en tnt'en vergemakkelijkt het tnt'en altijd en dan heb je de auto ook in de perfecte staat.

maar ik snap nog niet helemaal (wel bijna) hoe je dat nou perfect afsteld dat TNT :$

ik heb ook maar weer eens een probleem, ik dacht ik verkoop mijn auto en ik ga om een snellere bak. Maar dat ging niet, ten eerste al mijn onderdelen weg, ten tweede ik begin helemaal bij af terwijl mijn networth gewoon nog hetzelfde is 16,... en nu heb ik ineens maar 2,500 door mijn auto te verkopen maar networth is gewoon nog 16,...

Hoe zit dit nou dan?

Status
Not open for further replies.