dieselmaniac said:daar MOET je dus niet aan klooien is goed zo, niet aan klooien daar word je auto alleen maar kutter van
-[inferno]- said:hoe kan dat nou kloppen :s
1: die afstelmogelijkheden zijn er niet voor niks.
2: ik heb compleet andere dempers, veren, etc de hele reutemeteut gekocht en rij nu meer dan een seconde langzamer, verklaar dat dan eens?
heb ik dan gewoon troep gekocht?
die zooi is niet voor nix te koop, anders reed iedereen met stock shit.
dus er moet een manier zijn om dit goed afgesteld te krijgeniemand?
dieselmaniac said:welke klasse moet ik komen, bij circuit racing? moet ik me nos etc er dan afhalen?
PiTu said:P1, maar daar maak je geen kans :L
ja omdat hij zijn super charger uninstall heeft gedaan:Ldieselmaniac said:ik heb ook geen B license :L wat heb jij toch met dat icoontje, jij vind jezelf wel heel wat he? terwijl je niet eens sneller als mij bent :L
ippeltje said:ja omdat hij zijn super charger uninstall heeft gedaan:L
jodix36 said:credits, das gewon w8en
om de 10 minuten krijg je 15 credits erbij, en je credits lopen ook op als je niet online bent, als de pc uitstaat ofzo, maar je kunt maar max 800 credits hebben
PiTu said:ok, opscheppert, morgen, bouw ik een turbo erop, it's on
ik ben anders wel degene hier met 37 points, maarja ik heb al gezegd dat ik NA ben en dus in de NA klasse meedoe, en dat gaat aardig.
Enrico@Sprinter said:Uhm, ik ben er ook niet
lees diesel:LPiTu said:eh ik had me supercharger en nos eraf gesloopt omdat ik niet in de power 4 mee kon komen
toen kwam ik erachter dat een integra sneller was dus toen had ik die gehaald
maarja ik heb toch credits teveel, dus morgen, jij tegen mijn teg met turbo? 8)
dieselmaniac said:waarom sta je dan wel onlineik heb net je gechallengd, je staat gwoon online
Enrico@Sprinter said:Oh, ik ben toch niet meer on-line..