Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
3 races is dus echt niks he. Wil je een beetje meetellen zul je zeker 3000 per periode moeten rijden. En het maakt ook weinig uit of je wint of niet, het gaat om de exp. Het gaat er vooral om dat je VEEL racet.

Idd, zoveel mogelijk racen en inschrijven voor toernooitjes. Zo ging het 1-2 jaar terug iig altijd wel goed bij mij. Nooit verder dan lvl13 gekomen zelf. En toen was ik er echt achterlijk veel tijd voor kwijt.

Idd, zoveel mogelijk racen en inschrijven voor toernooitjes. Zo ging het 1-2 jaar terug iig altijd wel goed bij mij. Nooit verder dan lvl13 gekomen zelf. En toen was ik er echt achterlijk veel tijd voor kwijt.

ik ben tot lvl 11, gekomen daarna ging de lol eraf, nu weer langzaam bezig, krijg me RNR alleen niet omhoog.. 19 races gewonnen, 1 verloren, strange....

gisteravond eindelijk me RNR omhoog, zit nu op 13.3%, meteen me sponsors een flinke dreun gegeven dus nu heb ik weer ff geld genoeg. zit nu op 31 races gewonnen en nog steeds 1 verloren :W

19 races is echt 3x niks hoor. Geef aub niet al te veel om het feit dat je wint of niet. Het maakt geen zak uit. Je moet er gewoon voor zorgen dat je elke 3 minuten een race rijdt.

Je hebt er ook bots voor, dan race je automatisch en die tankt ook voor je en doet oil refresh. Na een tijdje komt rnr wel. En ga aub niet investeren in je begin auto. Koop een RX-7 oid en ga die opvoeren, en koop maar geen nos, ga je op termijn niet sneller van.

En dan nog de laatste tip: koop pas alle suspension en exteriour delen als je ze allemaal kan betalen. Want test n tune is vrij lastig en kost je veel credits.

ik heb het al een jaar gespeeld, weet wel hoe ik het moet doen.

Sponsoren geven me nu genoeg geld zonder al me credits te owne. koop nu ook niks aan suspension oid, zit nu op een tijd van 13,5 zonder turbo/nos oid, ga nu race, mja zit op me stage dus gaat wat lastig.

Ja oke, tijdgebrek is de factor.

Ik zat ooit in lvl 19. Had toen geen school, dus tijd zat. En reed zo'n 9.650 met mijn RX-7.

Ik kreeg toen dacht ik voor 10 credits zo'n 4000 van de sponsers.

Ja of je moet een team joinen met een hoog lvl iemand. Die kan dan je stages weight en p&p voor je kopen. Verder daalt je r/t als je in hoger lvl komt.

pak de rest van de week vrij, op me stage is toch geen fuck te doen, dus dan ff kijke wat het word, zit nu op lvl 4, laat het daar nog ff lekker op staan.

Ik heb het in totaal zo'n 3 periodes serieus gespeeld. In het begin maak je wel veel fouten.

Echt de eerste 2 weken moet je alleen maar racen en niet aan je auto denken. EXP is echt het meest belangrijke.

Status
Not open for further replies.
Back