Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
Tip: let niet op je tijden. Beter ga je eerst EXP verdienen en dan pas aan een snelle auto denken. Weer vooral niet bang om een race te verliezen.

Ik ben 1x in lvl 17 gekomen en reed 9.6xx met een Mazda Rx-7. Geld is na een tijdje ook niet meer belangrijk, na een tijdje heb je geen credits meer nodig. Ik eindigde met 10 miljoen dacht ik. Verdiende echt extreem veel geld voor 10 credits, ik dacht wel 1500 ofzo.

word heel de tijd onderdelen gejat van me :x
nu weer voor 15000 van me s2000 gejat :(
rij nu ongeveer 10,3's :) super charger op stage 6 ^_^
pnp op 6 en weight reduct op 7 :)

Stephan@Spy said:
Tip: let niet op je tijden. Beter ga je eerst EXP verdienen en dan pas aan een snelle auto denken. Weer vooral niet bang om een race te verliezen.

Ik ben 1x in lvl 17 gekomen en reed 9.6xx met een Mazda Rx-7. Geld is na een tijdje ook niet meer belangrijk, na een tijdje heb je geen credits meer nodig. Ik eindigde met 10 miljoen dacht ik. Verdiende echt extreem veel geld voor 10 credits, ik dacht wel 1500 ofzo.
Hoe bedoel je in level 17 komen? Welke races speel jij dan?

H2H drag, daarmee haal je de exp. En zorg dat je de juiste status hebt bij het verlaten van het spel, als je tankt voordat je gaat kan er niks gejat worden. En uiteindelijk gaat het om je stages bij pnp en weight. Die turbo lvl's maken je auto uiteindelijk alleen maar trager en je benzine verbruik stijgt naar extremen.

Ik heb het 1x gedaan, alles max gedaan bij mijn rx-7, ik was 45% van mijn tank kwijt na 1 H2H, ik kon een circuit niet uitrijden.

kom geld te kort :S. En credits. Heb men credits opgemaakt voor geld en dan over een paar uur weer ff kijken en dan een supercharger instaleren op men CRX :)

Heb nu een sponsor :D:D. Autoweek. Zal es zien of zij mij kunnen helpen... Heb ook al een supercharger :). Het komt wel. Ooit zal die crx hard kunnen rijden :P

RobinL said:
Dat doe ik nu al :rolleyes: en heb echt weinig sponsors.

Toen had ik er dacht ik 80 ofzo en allemaal tot de max. Dus alle sponsor kits gedaan. Bedoel je niet 100 credits?

En doe aub niks aan je eerste auto, dat kost alleen maar geld en exp, en je hebt er niks aan. Beter spaar je tot een goede auto (rx-7) en maak je die snel

En ga aub niet je turbo en nitrous tot de max tunen, na een tijdje maakt het je alleen maar trager en je brandstofverbruik stijgt ook tot extremen.

Als je auto max tuned is, dan draait het alleen maar om PnP lvl en Weight lvl.

Ik ben: PLZ_CHALLENG . Heb 2200 exp en het gaat echt traag, maar soms 9 exp per race, ook al win je.

/edit: wat zeg ik maar 5 exp.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back