Boyd said:Krijg em niet onder de 10.4 met max 1015 pk op skill level 9
heb corolla op lvl 12 en snelste is 9.874WaZiGe said:Damn dat zuigt. Ik heb skill 10 720pk m3 ( geen nos ) en rij 10,4 en soms 10,3. volgus mij doe je iets fout
Tel eens even uit, elke race krijg je zo'n 15 exp points, gemiddeld. Das 8644 races, stel je voor; (wat natuurlijk niet is..) Maar je zit in totaal 9 uur achter je pc.. das dus van 9 uur ' smorgens tot 6 uur 's avonds aan 1 stuk. Das 540 minuten, das dus 180 races per dag.. (Als je in die 9 uur, elke 3 minuten een tegenstander hebt, HANDMATIG!) Das 2700 exp points per dag.. En dan zou je dus 48 dagen nodig hebben. Wat dus niet kan want er worden maar 30 dagen geraced waarvan er nu nog maar 22 voorbij zijn..WaZiGe said:Die scummybear is een freak die geen werk heeft en de hele dag topshift speelt. Als ik de hele dag speel dan had ik ook wel level 15. BOT gebruiken zie ik alsa cheaten en cheaten is voor mensen die het spelletje niet kunne winnen als ze normaal spelen.
WaZiGe said:Damn dat zuigt. Ik heb skill 10 720pk m3 ( geen nos ) en rij 10,4 en soms 10,3. volgus mij doe je iets fout
TNT'en zonder nos.. nos (schijnt) altijd 0.8 te schelen vertelde Mol (geloof ik) me. Ik deed het inderdaad eerst ook altijd, TNT om in dat menu te komen, 2x TNT'en en nos was op.. en toen weer bijvullen.. Nu doe ik gewoon 2x gewoon TNT'en.. kijken wat mn tijd is, dan gewoon door TNT'en zonder nos.. en er 0,8 aftrekken.. als ik dan onder de tijd van daarvoor zit, vul ik m ff bij en doe ik TNT ..dan hebje hem dus als best ETBoyd said:Ik denk dat ik al duizende credits aan TNT heb uitgegeven, hij gaat echt niets harder. Na 3 TNT runs is NOS ook op trouwens. Ik heb ook al verschillende merken onderdelen geprobeert, scheelt maar een paar pks. Conclusie: die bak is veel te zwaar.
Mol said:Het scheelde ongeveer 0.8 bij mij met de corolla. Heb nu ook de SL zonder NOS nog, maar is niet vooruit te branden.
Supercharger: AMG Supercharger... [7] [Upgrade]
Intercooler: Cspeedracing.com...
- Nitrous Oxide: None [Buy]
- Weight Reduct: Stage 7 [Upgrade]
- Port and Polish: Stage 6 [Upgrade]
Best ET: 10.462@129.32 [Test'n Tune]
Power: 895 [Dyno]
Handling: 264 [Poor]
Dit op Skill level 10.
Dus nu maar de NOS erbij en kijken of het dan onder de 10 kan.
Chyston said:1: het is nergens te krijgen omdat Xander hem niet door wil sturen wat ik een beetje egoistisch vind.. maar aan de andere kant ook begrijp :*
2: het is alleen een bot die je fuel aanvult en elke uitdaging accept.. zodat je dus elke nacht zo'n 500exp points krijgt? Als het niet meer is..
Wat ik overigens niet begrijp is dat dat Scummmybear zowel de Power als de Super kan winnen.. rijd hij gewoon 9,8 zonder nos dan?
*edit* Overigens denk ik zelf dat heel BURNINGcrew met die bot rijdt .. aangezien je anders nooit op level15 komt en half BURNINGcrew toch al een 911 Turbo heeft..
*edit2* Ook geloof ik er niets van dat Scummmybear al deze drag en race punten: 717/242 zelf aangemeld heeft.. Zal ook wel in de bot zitten?
Chyston said:Tel eens even uit, elke race krijg je zo'n 15 exp points
.....
Om maar even iets duidelijk te maken 8P
Heb alles al geprobeerd. Stap voor stap telkens met stapje van 1 of 2. Hij gaat gewoon niet harder.PiTu said:ga eerst maar eens tnt'en, dan gaat die wel onder de 10