ippeltje
Banned
daag mij maar uit danWaZiGe said:Mol waarom accept jij nooit?? Bang ofzo?
ippeltje
daag mij maar uit danWaZiGe said:Mol waarom accept jij nooit?? Bang ofzo?
Als je iets meer aandacht aan dit topic had besteed begreep je dat sinds ik me corolla verkocht hebt een week terug ik nog geen normale auto heb gehad. Skyline was bijna gereed omte gaan rijden, maar werd gejat. M5 werd ook gelijk gejat. Als de SL55 wat upgrades heeft dan accept ik wel weer. Zit nu alleen maar om credits verlegen, auto is zowieso niet snel nu dus accept ik ook niet.WaZiGe said:Mol waarom accept jij nooit?? Bang ofzo?
Mol said:Als je iets meer aandacht aan dit topic had besteed begreep je dat sinds ik me corolla verkocht hebt een week terug ik nog geen normale auto heb gehad. Skyline was bijna gereed omte gaan rijden, maar werd gejat. M5 werd ook gelijk gejat. Als de SL55 wat upgrades heeft dan accept ik wel weer. Zit nu alleen maar om credits verlegen, auto is zowieso niet snel nu dus accept ik ook niet.
Als hij 11s of sneller rijd doe ik weer races, eerder niet dus wacht maar lekker af :*
Xyntaxis said:ik snap al die mensen niet man.. als je je sponsors binnen hebt.. boeit je RNR echt geen hol meer..
accept gewoon alles.. krijg je meer exp, wat resulteert in hoger driver skill, en hogere upgrades..
11.7 gisteravondWaZiGe said:Ok dan w8 ik wel fftjes . en ik had gelezen dat je autos gejat waren, maar ik dagt dat je sl 55 wel al aardig snel was.
ow wat ben je toch weer goed met je BOTPiTu said:Best ET: 9.759@138.64 [Test'n Tune] 8)
PiTu said:Best ET: 9.759@138.64 [Test'n Tune] 8)
Porsche 911 Turbo GT2..WaZiGe said:Zal wel weer trueno power zijn.
1: het is nergens te krijgen omdat Xander hem niet door wil sturen wat ik een beetje egoistisch vind.. maar aan de andere kant ook begrijp :*Frankie said:BOT? Wordt er hier een soort van hulp-programma voor het afstellen van je wagentje bedoeld? :?
Mocht er zoiets bestaan; waar kan ik dit dan vinden? Zou zeer van pas kunnen komen in de volgende ronde... :~
Logische redenatie van zaken.. Xander LIJKT ook vaak online.. tot 5 uur in de nacht.. maar das zijn bot die een challange accept en dus dan online lijktElmoRS said:Scummy is vaak on-line maar volgens mij is die gozert echt zwaar serieus aan het spelen.
Mjah je krijgt dat soort beschuldigingen toch altijd als jiemand beter is dan anderen