Bespaar je de zeur, kwijl en slijm moeite.. hij passt hem ECHT NIET door. En ik kan het weten :|Mol said:Ik ga al me credits maar in die power up steken. Of PiTu moet zo lief zijn zijn bot te sharen met me :*
Verder als die :* was ik niet gegaan. Waarom geeft hij em niet dan? :LChyston said:Bespaar je de zeur, kwijl en slijm moeite.. hij passt hem ECHT NIET door. En ik kan het weten :|
Reden gaf ie niet.. maar denk dat als iedereen hem gaat gebruiken het opvallend word en dus BURNINGcrew de dupe is omdat ie dan niet meer gebruikt mag en kan worden.. Dus denk dat enigste manier om die bot te krijgen infiltreren in BURNINGcrew isMol said:Verder als die :* was ik niet gegaan. Waarom geeft hij em niet dan? :L
:WEnrico@Sprinter said:Tsja, als je het zo wil winnen zegt het al genoeg lijkt me
Hehe das ook een manier +pippi+Mol said:Daarmee bedoel je te zeggen dat het gebruik van een bot illegaal is zegmaar? :W
Zoja.............. :X:X:X O-)
mijne net omhoog geschoten tot 31,08 8) +ralf+Xyntaxis said:lol!.. gistren zat mn rnr nog op 15% oid..
kom ik net online@ topshift..zit ie w eer @ 30% 8)