[ongelukje] wat kost een nieuwe kap?

Binnetie

Well-Known Member
Ik heb zondagavond een ongelukje gehad met de scooter, en die man is doorgereden, nu heb ik zijn kenteken en ben ermee naar de politie geweest! Ze hebben die man aangehouden en die man die het gedaan heeft, heeft gisteren contact met mij opgenomen over de schade enzo.

Nu wil hij niet naar de verzekering omdat hij dan zijn no-claim kwijt is (met andere woorden hij wil mij contant betalen)

Nu heb ik de volgende schade:
- Mij kap vooraan de scooter (ik heb een malaguti FF F15) is op 3 punten afgebroken (waar hij mee aan de scooter vast zit)
- mijn voor rem doet heel vaag, als ik rem dan klikt hij een keer schiet een stukje door en vervolgens remt hij dan? Maar iedere keer wanneer ik rem hoor ik een raar klikken geluid

Weten jullie wat ongeveer de schade zal zijn?
En ik kan op internet niet echt een scootershop vinden die ook kappen leverd...


ALVAST BEDANKT!
 
Advertisement - register to remove this

Die gast flink laten betalen omdat die doorgereden is. Laat hem maar lekker duur reparen door de dealer en probeer geld over te houden. Gewoon ndoor een goeie dealer laten taxeren.
 
Ik zou eerst wel willen weten of hij betaald of niet, want hij rijd door na een ongeluk, dat zegt al genoeg over die persoon. Hij had geen contact met jou opgenomen. Anders de verzekering inschakelen, hij kan nu alles ontkennen en zeggen dat jij zomaar een kenteken bedacht hebt, en ik denk dat de kans er wel in zit dat hij gaat ontkennen. We hebben zoiets ook al een keer gehad dat mensen begonnen te ontkennen en die bleven zelfs staan.
 
Ik zou em idd ook naar dealer brengen en de rekening naar die gozer sturen.
En voor de zekerheid ff een gesprekje tussen jullie opnemen ofzo dat je bewijs hebt als hij straks ontkend.
Kon met mijn oude telefoon...:W
 
Ik heb de scooter inmiddels laten taxeren 481,nog wat eurp schade whahaha die kerel zei dat hij het contant wilde betalen omdat hij de verzekering er buiten wilde houden.... anders was hij zijn no-claim kwijt zei ie!

Ik stuur morgen de offerte naar hem toe!

Jullie horen het nog...
 
Back
Top