Onderhoud 30-12-2005

Hoi,

morgen(vrijdag) zal er onderhoud aan het forum plaatsvinden. Het forum zal dan niet bereikbaar zijn. Dus lees nog gauw je pm's of andere dingen die je nodig heb :)
We hopen natuurlijk het onderhoud zo kort mogelijk te laten duren.

Gr de Crew.
 
Advertisement - register to remove this

Daniël. said:
Hoe kan je nu iemand een trading rating geven?

Volgens mij staat er in het profiel van een user een linkje, het heet nu trouwens iTrader :)

@cb-dude: Klopt, moet ik nog fixen maar thanks voor het melden :)
 
Leuk dat je nu ook je eigen warnings kan zien Bas :)
zou alleen niet meer weten waar ik in godsnaam 5 warning points vandaan gehaald heb 8P niet een idee dat ALS er gewarned wordt er een linkje bij te doen met post. bij offtopic bijvoorbeeld. (ala traderrating systeem)

en als mods iemand bannen, er een REDEN bij te vermelden? (nicoSRsport, gebanned door ronny... maar waarom? :rolleyes: )
 
@BojT: goeie bug.

Op het 2e is best simpel, hij had de regels overtreden. Waarom iemand dan banned wordt is voor de crew beschikbaar om te zien, niet voor de users.
 
owjah ik aka beunhaas effe op iemand anders zn naam kreeg te zien dat ik gebanned ben en staat er je hebt te veel wranings punten moet warnings zijn :)

Ben over 2 dagen weer terug schatjes :)
 
Betaark! said:
owjah ik aka beunhaas effe op iemand anders zn naam kreeg te zien dat ik gebanned ben en staat er je hebt te veel wranings punten moet warnings zijn :)

Ben over 2 dagen weer terug schatjes :)

Beunhaas: Je bent unbanned, want er zit nog een fout in het warningsysteem.
 
Mechanic said:
Als ik bij de quickstyle chooser de andere versie (old icons) kies stikt het ineens van de kruisjes...

Die hoor je niet te kunnen kiezen :*

@Bannervrij style zal ik kijken, ik dacht dat die goed werkte.
 
MAaruh hoe kwam het dan dat ik gebanned bent want snap er nu geen knars meer van kreeg net een mailtje dat ik er 13 heb maar je mag er maar 10 hebben en dat je na 250 dagen je punten weer kwijt bent of te wel ik heb weer 0 toch of ben ik nu blond 8P
 
We zijn nog bezig het nieuwe systeem te implementeren. Je mocht er eerst 15 hebben, maar het is nog niet definitief.

@Big B NRG, als het goed is is het nu weer echt bannervrij
 
Nog een vraagje ik wil premium user worden maar ik zie dat je dat nu zelf kan doen maar ik wil gewoon via internet over maken maar ik kan alleen kiezen uit paypal en dat heb ik niet ,hoe moet ik het nu doen kon het topic oook niet meer vinden van hoe word ik premium user
 
De Beunhaas said:
Nog een vraagje ik wil premium user worden maar ik zie dat je dat nu zelf kan doen maar ik wil gewoon via internet over maken maar ik kan alleen kiezen uit paypal en dat heb ik niet ,hoe moet ik het nu doen kon het topic oook niet meer vinden van hoe word ik premium user

je gaat wel erg oftopic :)

http://forum.scooterforum.net/forum/faq.php?faq=new_faq_item#faq_premium_users

/sorry voor offtopic Bas :X


Trouwens, de scooterbase links doen het niet meer
 
Last edited:
Dennis.H said:
misschien een stomme vraag, maar doet nu alleen bij mij de homepage het niet, of zijn jullie daar nog mee bezig?
Ik neem aan dat je de Portal bedoelt?
Er is een nieuwe versie van en die gaan we installeren.
Zal niet al te lang meer op zich laten wachten.
 
Btw, morgen zullen de servers van forum en st.net fysiek verhuisd worden. Dit houd in dat we een paar uur onbereikbaar zijn. Als het goed is zullen we er geen last van hebben omdat het om 06h00 tot 10h00 gebeurt.
 
Ik kan trouwens ook niet van Style verwisselen, hij geeft een fout aan :S

Fout: object wordt verwacht

Ligt dat aan deze computer, of is dat een bug?
 
Back
Top