lenno Koekwaus Racing Team 17 June 2001 #21 wehehe paalmondje prachtig enrico ! hmmm de rest moet je niet te snel lezen, dan staat er poep-poep-poep, wat natuurlijk ook wel toepasselijk is voor paalmondje paalmondje : ik poep op jou, en de rest hier ook wel denk ik !
wehehe paalmondje prachtig enrico ! hmmm de rest moet je niet te snel lezen, dan staat er poep-poep-poep, wat natuurlijk ook wel toepasselijk is voor paalmondje paalmondje : ik poep op jou, en de rest hier ook wel denk ik !
E enrico "THE MAN" 17 June 2001 #22 Hehehe ja was even een helder moment van mij! p.s komen er nog aanbiedingen in scooters binnenkort bij de regt?
Hehehe ja was even een helder moment van mij! p.s komen er nog aanbiedingen in scooters binnenkort bij de regt?
lenno Koekwaus Racing Team 17 June 2001 #23 alleen de SR2000 modellen zijn nog in de aanbieding. kweenie of je een morini zocht ?
E enrico "THE MAN" 17 June 2001 #24 hehehe nee, maar nrg lc was ook maar 3999 zag ik...hmmm......interessant alleen jammer van die cilinder.....
hehehe nee, maar nrg lc was ook maar 3999 zag ik...hmmm......interessant alleen jammer van die cilinder.....
Kneiter Retired 17 June 2001 #25 is die voorvork er nog?? is dat een complete vork?? dus met balhoofd en poten??
R rush Guest 19 June 2001 #29 Originally posted by PaNDeMoNi: een zielige stoot op je kop geven Click to expand... huh??? duss je slaat als een wijf
Originally posted by PaNDeMoNi: een zielige stoot op je kop geven Click to expand... huh??? duss je slaat als een wijf