[A] Aerox/tomos onderdelen en een scooter

Status
Not open for further replies.

MausHofman

Well-Known Member
Ik heb hier nog liggen:

Nog in goede staat:
[Min horz. - aerox]

- Gianelli nardo, zeer goede staat, +- 5500 km gelopen, beetje roest bij de cilinder.
- org. krukas inc. org krukas lagers
- 17,5 mm DO, Goede staat!! inc. 100 sproeier :)
- org. onsteking inc. vliegwiel etc.
- org. vertanding
- Olie pompje + olie resevoir etc.
- Evt. 1 kuip als ik een vervangende heb gevonden(flinke krassen, maar valt over te spuiten, maar ik wil een bcd onderkap.)
- 1 stuurkapje (alleen voorkant) inc. knipperlichtjes
- standaard koppeling met polini goude trekveren.
- een wazig merk vario niet zo heel snel.
- Org. Membraam met org. plaatjes.
- Electrische starter, weet niet of hij het nog doet, deed het meteen na mijn 70cc het niet meer

Bied maar...

Voor tomos heb ik:

- Standaard vertanding
- 24 vertanding geloof ik (snelle top, iets minder trekken)
- Snelle techno uitlaat.
- Nog meer orginele prut.

Bied maar...

Iets mindere staat:

Oude tomos, mag je komen op halen voor 50 euro. zit een snel uitlaatje op en een snellere vertanding, verder is de voorvork vast komen te zitten, en het zadel doet het niet zo geweldig meer(valt naar achter) verder is het en laguh tomos, helemaal bestickerd etc. loopt 45 kmph.

Verder:

Puch zip AC
staat: Alles orgineel, lichte kap schade(voor spatbord)
uitlaat: Technigas = 60 kmph
Jaar: 1997

Gepolijste carterkap, Alles werkt nog perfect: Km-teller, knipperlicht etc. niet veel km`s gelopen.

Bied maar. voor fotos mailen.
 
Advertisement - register to remove this

tomos3.jpg
 
Originally posted by MausHofman
ik weet de verhouding van een standaard secundaire aerox vertanding niet. VRAAGprijs is 45 euro.


45 Euro !! :eek: Voor standaard vertanding.. man.. die dingen worden hier bij lange na niet voor 45 verkocht.

Voor de complete zat ik te denken aan 20 en enkel de secundaire 10..
maar laat zo maar zitten.
 
Okay, wat geef je wel voor secundaire vertanding?

Ik heb ook geen idee wat ik voor dat gekke ding vragen moest, zat ff te kijken bij scootparts, en heb van die prijzen de helft genomen. maarja.

Bied maar...
 
Originally posted by MausHofman
Okay, wat geef je wel voor secundaire vertanding?

Ik heb ook geen idee wat ik voor dat gekke ding vragen moest, zat ff te kijken bij scootparts, en heb van die prijzen de helft genomen. maarja.

Bied maar...
'

Ik bied je 10 euro voor de secundaire vertanding.:)
grtz teun
 
tomos spul ?

heb je ook nog een carb en een spruitstuk voor tomos ?
origineel of snel maakt niets uit :)

later
 
Ik heb nog die carb. en spruitstuk. zeg maar wat je er voor geeft. die zijn nog in goede staat.

Die tomos loopt verder wel, allen moet ik dan wel ff mijn gas en rem maken. verder isi wel in orde.(org. met andere(techno) uitlaat + grotere sproeier + andere vertanding (loopt 45kmph))


Teun, 10 euro exc. isi voor jou. voeg me maar even op msn toe. maushofman@hotmail.com
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top