onderdelen aerox te koop

• Thread starter Thread starter PaNDeMoNi
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
P

PaNDeMoNi

Guest
te koop voor aerox,
alle kappen (achterste vleugels en voor middenkap zijn geschuurd)
zadel
voorvork
gashendels met alles eraan
draadboom
voorlampunit
achterlampunit
hele kockpit
radiatuer met koelvloeistof cabine

heb je wat nodig ? geef maar een leuk prijsje

Advertisement - register to remove this

als je die grote kap in het midden voor bedoelt, ja die is nog heel en ook geschuurd, je moet hem alleen weer spuiten. verzin maar ff een leuk prijsje

zozo en waar heb meneer die aerox gejat.....frame in 2e geslepen zeker en in kanaal gepleurd en alle onderdelen los verkopen......slim
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

nee het frame is overgetikt.... waar slaat dit op ? mis je je gejatte aerox soms mannetje ?

het is van een gecrashte aerox als je het zo graag wilt weten, hij is aan de zijkant van de motor geramd. frame was krom en carter gebroken. en kreeg niets terug van de verzekering, dus heb ik dit nog over

[This message has been edited by PaNDeMoNi (edited 16 June 2001).]

Ik koop je gashendels, en wat vraag je voor die radiateur?
mail me: prozhen@icqmail.com of icq: 58884489

check je mail..

[This message has been edited by Prozhen (edited 16 June 2001).]

zo'n zwaar ongeluk en de kappen zijn allemaal nog goed???? en die voorvork was toch van een maat die em er maar 2 weken onder had gehad????

en nee ik mis me gestolen aerox niet want me aerox is niet gestolen....sterker nog ik heb niet eens een aerox en dat wou ik zo houden ook......mannetje

dat ongeluk viel wel mee, diegene die me heeft aangereden is precies met z'n voorwiel tegen de behuizing van m'n ontsteking aan gereden en toen is de rechter kant van m'n ophaning van mijn blok gebroken en dat stuk van mijn frame waar die bout doorheen loop is krom en er was wel een kap beschadigd maar dat was de chrome kap die achterop zat die is gebroken maar aan de voorkant niets omdat mijn been eronderlag maar omdat hij opgevoerd was krijg ik niets terug van de verzekering, en die voorvork komt inderdaad bij een vriend vandaan ja, zo duidelijk genoeg mannetje ?

[This message has been edited by PaNDeMoNi (edited 17 June 2001).]

Das echt minder voor je reed die aerox 180 zeker? En nu je je volledige malossi fox niet meer hebt heb je zeker helemaal niks meer? AAaaaaaaaaaaaaaaaah zielug....

he enrico, moet je eens naar lelystad komen, zal ik je ff een zielige stoot op je kop geven

Originally posted by PaNDeMoNi:
he enrico, moet je eens naar lelystad komen, zal ik je ff een zielige stoot op je kop geven

Ook al ben je dan nu wat gefrustreerd, geen grote bek hebben tegen een veteran member
wink.gif

Godver jij moet je bek houden met je grote praatjes want je lult maar uit je nek de hele tijd, en jij mij slaan oei nou ik ben bang hoor....... bibr
En als je dacht dat ik de enige was die zo over jouw denkt dan heb je het mis, EPPO
biggrin.gif

okee fellow members, wie gaat er nog meer mee naar lelygat ??

ik moet enrico als mede-zeeuw wel steunen natuurlijk
smile.gif

misschien kunnen we dan allemaal wel de vuurvos van meneer de gruwelijke vlammer zien
smile.gif

Hehehe, kom laten we met zijn allen paalmondje gaan slaan.... (hoeft niet lukt ook wel alleen..) EPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPO EPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPO EPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPO
biggrin.gif
EPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEP POEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPOEPPO Dat krijg je dus als je heel vaak eppo achter elkaar zet

------------------
Mess with the best, die with the rest!

[This message has been edited by enrico (edited 17 June 2001).]

Status
Not open for further replies.
Back