omlassen

krizzz

STREETMAGIE ROELT
ik wil eigenlijk me huidige for race (nu aerox) voor een streetmagic om lassen..of kost het zoveel dat ik beter een andere uitlaat voor die street kan kopen...
 
Advertisement - register to remove this

*zucht* weer zo iemand die de werking van een uitlaat niet snapt! nee dat gaat niet! het kan wel maar je verneukt heel de werking vd uitlaat!!
 
ik geloof je wel hoor
smile.gif
 
die uitlaat die mijn dealer heeft omgelast rijdt perfect (90km/h op auto en digi teller oja en naast een gerilea runner sp gereden.)

[This message has been edited by sf50_racing (edited 14 October 2000).]
 
Hhehehe

lol

Hey ruud: het gaat om de inhoud van het expansie deel.

Volgens mij niet om de inhoud van het expansie deel EN de bocht, de bocht gaat wel.

BTW sf50, is niet vertikaal!

SvR
 
ik had het over Krizz ze straatmagisch...

ennuh OOK de lengte vd bocht heeft er mee te maken... heeft ook ffect op de tijd die de gassen erover doen om weer terug te zijn bij de uitlaatpoort!
 
ok , maar op een auto teller 90 (bmw)
en op een digi teller ook 90 (aprilia area 51) en digi tellers zijn altijd goed want daar mee kun je het beste je top testen. nu jij weer. ha
biggrin.gif
biggrin.gif


een hyosung sf50 is een morini horizontaal

[This message has been edited by sf50_racing (edited 14 October 2000).]
 
en 90 op een oude SP teller is 75/80 digi (JA IK HEB ERVARING JA) ik heb zelf ook een Runner SP en een digiteller

SO NU JIJ WEER!

owjah en je kunt als je naast elkaar rijd nooit precies je top testen.... scheelt altijd wat!

[This message has been edited by Ruud (edited 14 October 2000).]
 
Jullie lopen weer lekker te bekvechten hierzo!
smile.gif


Waarom zou het niet kunnen die For Race omlassen. Aerox en Streetmagic zijn beide horizontaal blokken, je zou( als het net zon blok is als onder mijn SR 2000 lc) alleen het stuk met de uitsparingen voor je cilindertapjes hoeven om te lassen.

Es kijken wie er nou weer wat leuks te melden heeft hierop!
smile.gif
 
Misschien moet er een nieuwe topic gemaakt worden over bekvechten over "echte" kilometers. Dit hoort een serieuze topic te zijn.
Waarom heb ik nou het gevoel dat ik sarcastisch ben?

LOL
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
jaja ikke snappe dat de werking van de uitlaat niet goed werkt als je hem 'b eetje' omgaat lassen.. maar als je hele expansie gedeeelte enzo omlast....dat ie voor streetmagic wel goed is....... tsja ik kom nu ff slecht uit me woorden maar heeft dat geen enkel effect dan?ik bedoel.. er zal toch vast wel manier zijn om een for race zo omtelasen dat ie van aerrox voor street wel goed is?dus dat street goed loopt kost wel veel denk'? maar kan i beter nieuw kopen?
 
Verkoop die oude 4sjeez gewoon, dan hoef je minder bij te leggen voor die nieuwe 4sjeez.
Heb je ook meteen een nieuwe en glimmende uitlaat.
 
als je van horizontaal naar verticaal gaat is je inhoud VEEEEEEEL groter georden en das nie goed voor de werking!

*jankhuil* waarom geloofd niemand mij nou
 
als je het expansie gedeelte verlast dan is de werking van de uitlaat anders maar bij mij hebben ze de bocht een HEEEEEEEEEEEEEL KLEIN BEETJE veranderd.
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Back
Top