Olieslang *Snel hulp Nodig* :(

Pasqual

Well-Known Member
he dudes...
ik had hier al een x een topic over maar dat was voor oplossingen:)
maar ff een kort vraagje
bij mijn nieuwe(21mm) carb is mijn olieslangetje dus te kort... hoe kan ik deze ff snel verlengen.... zonder de pomp en zo druit te halen?
gewoon een ander slangetje op deze plakken zeg maar(maar dan heel plat gezegt)
Wie heeft er opties!>?
greetz pasqual
 
Advertisement - register to remove this

Zelf mengen ga ik doen... maar het is meer ff een noddoplossing om te kijken hoe hij rijd...
heb gister 20meter gereden met alleen een schroefje in de olieslang en dat vond ik geen plezant iedee :)
maar dat verloopje kan voorlopig wel ff denk ik !
 
Originally posted by Joost@aerox
langere trekken, of een verloopje kopen.
=====|======
zoiets, schuif je aan beide kanten een slangetje op en klaar:)
maar echt veilig is het niet, als het losschiet..


Inderdaad hier zat ik ook al aan te denken, toen ik net de topic aan het bekijken was... Als hij dat dit stuk ff in tapt;

Code:
=====|=====
  -------

Dus gewoon enkele centimeters aan de linkerkant en enkele centimeters aan de rechterkant intapen. Zoiets moet dan toch goed zijn? Een maat van me hebben we dat ook zo gedaan en hij rijd nog steeds :)
 
Originally posted by aerox terror
ehm sorry, ik begrijp je ff niet scootasch?!

Dat intapen van het verloopje + aan beide kanten van het olieslangetje, zorgt ervoor dat je dus minder snel de kans hebt dat het erafschiet..

Heb je met een ty-wrap niet de kans dat je het te strak doet en de olietoevoer afsluit?
 
nee, want je schuift de slangetjes ver dit heen =====|=======
word dus zoiets
----------| |------------
========|=======
----------| |------------


snap je hem? je schuift de slangen over het ding heen, en dan doe je een ty-wrap erover heen, en met die ty-wrap druk je dat koperen connectortje niet in.. je klemt alleen de slangen goed op de connector
 
ja ik heb t probleem ook gehad en al die olie filters waren te dik voor t slangetje ik heb een stukkie dikke slang genomen en de andere daar in geschoven ging al lastig in elkaar daarna ty wraps er om en die zit wel.
en tot nu toe lekt ie niet en blijft ie ook zitten
 
Back
Top