This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Oliepomp icm DR70

Oscar.

Captain Slow!
Hee

Ik heb even een vraagje over de oliepomp icm Dr70

Ik ben dus van plan een dr70 aan te schaffen voor straat gebruik
Hoeveel toeren kan een stnd oliepomp aan Dr70 maakt niet erg veel toeren dus ik denk dat het wel kan, wat denken julie?

Of moet er meer olie bij komen dus dat ik alsnog zelf zal moeten mengen?

denk niet dat je je druk moet maken om hoeveel toeren je pomp aan kan , eerder of het dan nog wel de juiste verhouding is.. (std pomp geeft nooit echt overdreven veel)

het ligt er ook aan wat de rest van je setup is.

verder is het dan ook verstandig om het snaartje wat je pomp aandrijft te vervangen ,deze kost weinig maar geeft je wel de zekerheid dat ie niet zomaar knapt.

Ja eigenlijk gewoon dr70 en stnd 17.5 met stnd luchtfilter+ malossi element erin. En verder andere kopelling en vario en mischien dat ik nog ooit een complete overange erin hang maar ik denk het niet

je std pia oliepomp kan dat met gemak aan, wel even zoals melf zegt je oliepomp aandrijf snaar vervangen.

en zorg er wel voor dat je oliepomp voor 99% open staat als je volgas geeft, want je oliepomp hevel heeft iets van speling nodig anders kan je oliepomp kabel breken. dat kan je bijstellen met een stel nippel op je motorblok waar je oliepomp kabel doorheen loopt.

heb zelf met pro race en speed rep gereden met me std olie pomp en een 17.5 en dat heeft nooit problemen opgeleverd.

heb zelf zo lange tyd rondgereden (dr70, 17.5mm carbu, speedcontrol, stage6 torque control en yas R) en werkte perfect (is allemaal al rydend gedemonteerd)

grtz

dat heeft geen nut , als de kabel goed staat gaat de pomp gewoon voluit , en dat doet ie std al..

ik zou zelf gewoon de pomp eraf halen omdat niets nauwkeuriger en dus zekerder is dan zelf mengen , met pomp alleen zou ik iig niet doen, minstens iets erbij in de tank.