K Kyandewit New Member 27 May 2023 #1 Hallo allemaa, ik heb net 2 scooters gekocht 1x tgb 303 haak en 1x tgb 203 en wil de olie toevoer afsluiten wat moet ik doen en hoe
Hallo allemaa, ik heb net 2 scooters gekocht 1x tgb 303 haak en 1x tgb 203 en wil de olie toevoer afsluiten wat moet ik doen en hoe
Broos Well-Known Member 27 May 2023 #2 Oliepomp afsluiten? Ik hoor veel mensen dat ze zonder oliepomp rijden. Is hier een algemene stelregel voor ofzo ? Of doen jullie dat gewoon om op ''safe'' te spelen. is het zo dat je pomp gewoon niet genoeg olie aanvoert bij bepaalde toerentallen..?! scooterforum.net Upvote 0 Downvote
Oliepomp afsluiten? Ik hoor veel mensen dat ze zonder oliepomp rijden. Is hier een algemene stelregel voor ofzo ? Of doen jullie dat gewoon om op ''safe'' te spelen. is het zo dat je pomp gewoon niet genoeg olie aanvoert bij bepaalde toerentallen..?! scooterforum.net
Sparky Well-Known Member 27 May 2023 #3 Kyandewit said: wil de olie toevoer afsluiten Click to expand... Waarom zou je dit willen doen? Upvote 0 Downvote