olie in lege tank

jostefa

Well-Known Member
hey mensen vriend van me gooide kwart liter olie ofzow in ze tank terwijl ze benzine op was ..... dus hij kicken en ging natuurlijk niet aan ..... ik benzine in de kop gedaan etc starte hij maar viel na 3 seconden uit ... nah lange tijd kicken ging hij weer aan ff en viel weer heel snel uit... wie weet wat ik het beste kan doen ??? alvast bedankt laters !!
 
Advertisement - register to remove this

:?
waarom zou je volle olie in een lege benzinetank gooien? :X

je zou dan denk k toch eff de benzinetank eraf halen, en carb. enzo. en eff olie vrij maken en dan weer opnieuw erop zetten... want wss is die dikke olie overal aan vastgeplakt...
 
Ja.. alles vanaf je carb. naar boven, dus carb, slangetjes, tank.. tank uitspoelen met benzine oid, carb in bakje met diesel laten liggen en slangetjes goed doorspoelen/blazen.

Ezel dat je er gewoon olie in doet btw... wanhopig of blut?
 
haal ff een jerrycan benzine bij het tank station en gooi dat ff in je tank, probeer het een beetje te mixen,, zo verhouding olie benzine is dan nog wel groot maar waarschijnlijk zal je hem wel aankrijgen, ook zou ik ff je benzineslang lostrekken omdat olie een wat dikkere substantie is als benzine, en dus er veel langer over doet om via je slang naar je carb te stromen.
waarschijnelijk zal er niet zoveel olie in je carb zitten denk, in je benzinekraan zit namelijk nog een filter, ik vraag me af in hoeverre z'on dikke massa daardoor heen komt.

mvg tim
Gato member
 
Mini-g said:
Ja.. alles vanaf je carb. naar boven, dus carb, slangetjes, tank.. tank uitspoelen met benzine oid, carb in bakje met diesel laten liggen en slangetjes goed doorspoelen/blazen.

Ezel dat je er gewoon olie in doet btw... wanhopig of blut?


wie zegt dat ik het gedaan heeft een vriend van me maargoed...

als ik benzien slang eraf trek en me vacuum en aan me vacuum zuig dan stroomt er wel gewoon goed benzine uit maar ik hal tank anders wel helemaal leeg en gooi er nieuwe benzine in :D
 
ok het werkt weer allemaal benzine uit tank gehaald nah wat je benzine noemt ongeveer 1 op 2 gesmeerd LOL nieuwe erin kicken kicken nog is kicken ging hij aan en lekker roken :D thanks voor reply's
 
Back
Top