oke help mij nu aan een goeie 70cc setup :)

Originally posted by Sjoerdyo


Jah net als die Nardo, wat een klote setup.

snappie t nog?? amal 21 klote klopt. maar nardo klote? nee hebo gara is lekker joh!en dit is me setup van VORIG jaar. zie profile en kijk naar me setup van nu
wedstrijdje zou leuk zijn.
 
Originally posted by Honda NSR-II
Laat een uitlaat lassen, is wel duur maar leverd gewoon meer pk's..
En niet zomaar een paar..

Jezus, lees deze topic ff goed door.
Een uitlaat lassen kost + ophanging enz. kost al iets van 700,-
zijn budget is 800/1000,- en daarvoor wilt ie een krukas,cilinder, uitlaat.
 
Originally posted by aeroxR
zie profile en kijk naar me setup van nu
wedstrijdje zou leuk zijn.

Ik zie Nardo er nog steeds tussen staan. Beter andere pijp, like c20.
Ik wil best wel effe met je sporten als ik alles eronder heb hangen :) Het een en ander ontbreekt nog, maar dat komt heel snel goed...
 
Originally posted by aeroxR


snappie t nog?? amal 21 klote klopt. maar nardo klote? nee hebo gara is lekker joh!en dit is me setup van VORIG jaar. zie profile en kijk naar me setup van nu
wedstrijdje zou leuk zijn.

Snappie het nog? Beter dan jouw blaaskaak. Een Nardo op een (waarshcijnlijk) Hebo Manston is gewoon zonde ne dieptriest, en dat je dat dna iemandgaat aanraden en zeggen dat het een vette setup is, nou dan ben je echt een complete megool!!!!!!

En zit jij mij nou af te kraken? 1: Je KENT de Hebo Gara voor mina vert. niet eens, jij hebt daar 100% zeker weten geen ervaring mee, dus lul alleen over dingen waar je wat vanaf weet.
2: Ik zeg niet dat mijn setup supervet is en dat hij mijn setup moet gaan nemen omdat ik iedereen vlam ofzo!
3: Ik ben dus ruig op zoek naar een nieuwe pijp zoals je kan zien heir op het pro-forum, oja daar kan/mag jij natuurlijk niet op omdat je een kontketser bent.
4: En sporten, ja dat lijkt mij heel eerlijk jij met je LC 70 tegen mijn AC 50.
Pffff aarz:W

Verder nog wat? Het is laat, vandaar dat ik nu enigszins prikkelbaar word, op deze tijd meot je namelijk verder gaan leven op alcohol, en dat mis ik nu ff :|
 
Originally posted by Sjoerdyo



3: Ik ben dus ruig op zoek naar een nieuwe pijp zoals je kan zien heir op het pro-forum, oja daar kan/mag jij natuurlijk niet op omdat je een kontketser bent.


Uhm.. Ik ben geen konteketser en zit er ook niet op doed RESPEC;)
 
Originally posted by Sjoerdyo


Snappie het nog? Beter dan jouw blaaskaak. Een Nardo op een (waarshcijnlijk) Hebo Manston is gewoon zonde ne dieptriest, en dat je dat dna iemandgaat aanraden en zeggen dat het een vette setup is, nou dan ben je echt een complete megool!!!!!!

En zit jij mij nou af te kraken? 1: Je KENT de Hebo Gara voor mina vert. niet eens, jij hebt daar 100% zeker weten geen ervaring mee, dus lul alleen over dingen waar je wat vanaf weet.
2: Ik zeg niet dat mijn setup supervet is en dat hij mijn setup moet gaan nemen omdat ik iedereen vlam ofzo!
3: Ik ben dus ruig op zoek naar een nieuwe pijp zoals je kan zien heir op het pro-forum, oja daar kan/mag jij natuurlijk niet op omdat je een kontketser bent.
4: En sporten, ja dat lijkt mij heel eerlijk jij met je LC 70 tegen mijn AC 50.
Pffff aarz:W

Verder nog wat? Het is laat, vandaar dat ik nu enigszins prikkelbaar word, op deze tijd meot je namelijk verder gaan leven op alcohol, en dat mis ik nu ff :|

wie is hier nou mongool je ken t woord niet eens schrijven, maargoed je zegt lul alleen over dingen waar je wat vanaf weet.
hou jij dan ook je bek over n nardo want daar heb jij geen ervaring mee. btw kontketser?/blaaskaak?/waarschijnlijk hebo manston?/aarz? ik zit nie op t forum om ruzie te maken maar jij wekt behoorlijke irritaties bij mij op.
En stoer dat je op t pro forum zit echt hoor ik heb nu major respect voor je. 9||6 :|
 
Back
Top