oke help mij nu aan een goeie 70cc setup :)

TheFugitive

Well-Known Member
oke ben mijn oude 50cc zat en wil nu echt 70cc!

kunnen jullie mij een goeie setup geven!

dus :

cinlinder?
uitlaat?
carburateur?
krukas?

en zet bij je setup ook bij wat de kosten zijn please!

voor onderdelen max 800,-a1000,-
 
Advertisement - register to remove this

goh kan dat echt??? wist ik niet 8)
misschien omdat beginnen met tuned is een gietijzertje. die kunnen wat meer lijden dan een alu kitje. voor de rest lijkt me wat runner rulez voor stel zeer leuk om te beginnen
 
Last edited:
Hangt ervan af hoe bruut je wilt. Ik heb een op betrouwbaarheid gericht setup, maar die is daardoor niet bijzonder snel oid.

Om je een indruk van de prestaties te geven....

Ik heb:
DR 70 cilinder kit (220 piek +_)
17,5 mm carbu (DO) (2e hands voor 75 piek)
std uitlaat (puur en alleen voor de wouten, had liever een mooi teruglopertje gehad)

Dit trekt redelijk bruut op wat vaak leid tot onbedoelde wheelies, maar heeft een niet al te hoge top van 85 km/h digitaal.

Een mooie setup voor jouw zou die van "runner rules" zijn!

Succes!

P.S Eindelijk een verstandig besluit :):):)
 
Originally posted by Prozhen
Doe het meteen goed, koop een mhr RHQ krukas + skf c3 8balls krukaslagers..

.... hij wil max 800/1000 uitgeven ik denk dat je dan toch beter een Yamashi/Doppler kunt nemen heb je ook meer geld voor cilinder/uitlaat.
 
Aangezien je niet te veel geld wilt uitgeven, kan je het beste gewoon een Hebo 70 Alu halen met Yasuni R/c16, 19mm en een Doppler as. Later iig cilinder (laten) tunen.
Ook zal een mhr-replica vet zijn, maar dies weer een stuk duurder...
 
Vorig jaar had ik o.a.
Hebo krukas Fl 350
Hebo Race alu.cil. Fl 2e hands 300 piek nieuw fl 7?? l.c.
amal 21 mm carb Fl 130
Gianelli nardo Fl 450
totaal Fl 1230

dit reed zeer snel top 135 op teller en auto. wheelie
alleen jou cil zal goedkopen zijn... a.c.
maar de setup van runner rules is ook n goeie voor jou.

greetz
 
yasuni r - 380,-
dr70 tuned - 350,-
19mm do - 150,-
dopler as + c3 - 225,-


lijkt veel op die van andere natuurlijk
is goed betrouwbare setup voor zo weinig mogelijk geld
redelijke top en misschien autowheelie



wat wil je nog meer zou ik zeggen?
 
Originally posted by aeroxR
Vorig jaar had ik o.a.
Hebo krukas Fl 350
Hebo Race alu.cil. Fl 2e hands 300 piek nieuw fl 7?? l.c.
amal 21 mm carb Fl 130
Gianelli nardo Fl 450
totaal Fl 1230

dit reed zeer snel top 135 op teller en auto. wheelie
alleen jou cil zal goedkopen zijn... a.c.
maar de setup van runner rules is ook n goeie voor jou.

greetz

21mm amal is FOUT
 
wat is het voordeel van andere carbs dan dellorto?
volgens mij zijn er alleen nadelen zoals sproeiers en afstelling enzo

en prijzen verschillen volgens mij nou ook niet echt zo veel


en wat is het grote voordeel van een vlakschuif nou?
 
Originally posted by Honda NSR-II
Laat een uitlaat lassen, is wel duur maar leverd gewoon meer pk's..
En niet zomaar een paar..

pffff, zit je wel in het goede topic?
hij vraagt complete setup voor een bedrag. kom dan niet aan met een uitlaat laten lassen.
 
Originally posted by black_phoenix
wat is het voordeel van andere carbs dan dellorto?
volgens mij zijn er alleen nadelen zoals sproeiers en afstelling enzo

HEBBEN GEEN VOORDELEN, DELL'ORTO IS GEWOON VRIJ STANDAARD, DUS VEEL VERVANGINGS/AFSTELSPUL TE KRIJGEN... AMAL SCHIJNT MOEILIJK AF TE STELLEN, BOVENDIEN KAPT DE OLIEAANVOER ER WELEENS MEE HEB IK GEHOORD...

en prijzen verschillen volgens mij nou ook niet echt zo veel

KLOPT, DAAROM GEWOON DELL'ORTO KOPEN:)...

en wat is het grote voordeel van een vlakschuif nou?

GOEDE VRAAG...


Greetz.
 
Back
Top