ok HELP! een stalker via msn

Het Stoffeltje

Super-fons!
ok mensen ik heb denk ik een zwaar groot probleem.
ik zal t proberen uit te leggen:

gisteravond voegde een wazige gast zich toe aan me msn... begon een beetje te lulle over scootz.
maar het verhaal werd steeds vreemder... dus ik dacht dit is een dis van een vriend van me....
maar die bleef ontkennen. ondertussen was er nog een vriend van me bij t gesprek gekomen en t werd nog steeds raarder...

ik kreeg een printscreen van me eigen computer en hij kon alles lezen wat ik in andere msn vensters vertelde ( deze kopierde hij naar ons gesprek)

nog iets vreemds. hij kende al mijn vrienden enzo... en alles wat ik deed en alles wat die andere vriend van mij deed... school e.d.

nou ik begon t rond half 3 s nachts toch wel meer dan zat te worden dus ik ging eindelijk weg.

kom ik vandaag thuis is die lamlul weer online... denk nou ja kan weet je ...
ik had m uit voorzorg geblokt... wat denk je! begint ie gwoon tegen me aan te lullen. terwijl hij geblokt was! echt TE scary..

toen sprong ik dus goed uit me vel en zei dat ie maar gwoon dood moest vallen....

maar t enge is nu dat die gast dreigt me scoot in de fik te steken of me band te molesteren...

wat moet ik nu doen... morgen gewoon op me scoot naar school gaan en denken dat dit een uber grote dis is.. of toch maar serieus nemen, want die gast hackt gwoon echt serieus me computer... te ENG.....

HELLUP WAT TE DOEN???:'(

Advertisement - register to remove this

Er zijn toch van die programmatjes in omloop om zn IP adres te traceren via msn? Dan proberen uit te vinden bij welke provider ie zit en mailen naar hun abuse-afdeling ofzo.

Originally posted by x8racer
Er zijn toch van die programmatjes in omloop om zn IP adres te traceren via msn? Dan proberen uit te vinden bij welke provider ie zit en mailen naar hun abuse-afdeling ofzo.
ja dat is t enige voordeel. ik heb dus zijn ip -ades gefixt....
dat is dan ook t enige voordeel... ik ga idd die gasten van abuse maar mailen...

maar wat moet ik nou doen... want die GAST kent mij gwoon! echt eng.. hij weet wat voor scoot ik heb. hoe me zus heet, wat voor scoot vriend van me zus heeft.. dat die stuk was gegaan en met een busje gebracht... hij weet alles van me.....

:'(

uhh ja ik ken er wel 1 maar toch... hij begint echt te dreigen naar me... ik ben nie zo snel bang enzo... maar die vage sjit die hij uithaald... hij weet ook alles van die vriend van mijn enzo... niet leuk meer..

maar zallik morgen gewoon me scoot usen of moet ik m toch maar ffies late staan?

Dit programma heet MSN Spy en wordt niet gedetecteerd als een virus

Maargoed...

Probeer zoveel mogelijke vage bestanden niet te accepteren, want sommigen nemen zo je pc over ( als je me niet gelooft heb ik nog een paar screenshots)

mischien is het je pa die je naait :)
net zoals mij dus.
nee denk dat het gewoon een goeie bekende is die je een loer draait, als je met niemand ruzie hebt en iemand zoveel over je weet MOET het wel een bekende zijn.
ga nou niet in je broek schijten en geef een grote bek terug en zeg dat je em wil ontmoeten.
als ie nee zegt weet je gelijk dat het een nerdige poeperd is die niks kan/wil doen.
als ie ja zegt ga je erheen en neem je wat vrienden mee met scoots en beuk je em lens. (als ie KOMT natuurlijk)
en als je niet veel vrienden met scoots hebt is het scooterforum er voor je natuurlijk :)

Kan best dat je een backdoor op je pc hebt waardoor hij dus je MSN gesprekken kan volgen. Hij kan dan ook al je bestanden inzien en weet misschien daardoor zoveel over je

Originally posted by x8racer
Zullen we een Zeeuws hulpteam voor mensen in n00d op gaan richten :P?

Ik meen mij in een vaag en donker verleden nog iets over een

G.V.S.B. team te herrinneren.

Get Vassago's Scoot Back :D8P

Was ook Zeewsch Iniatief © :)

Of onze Heer heeft ook eindelijk een computer met msn, en loopt je nu gewoon te dissen omdat je je niet naar de bijbel gedraagd.

Als dat neit zo is, moet je m gewoon vragen wat ie van je moet, en waarom hij zich met jou bemoeit.
WAT IS ZIJN EMAILADRES?????? kunnen wij er voor op de hoede zijn...

Originally posted by Wout
Kan best dat je een backdoor op je pc hebt waardoor hij dus je MSN gesprekken kan volgen. Hij kan dan ook al je bestanden inzien en weet misschien daardoor zoveel over je

dus hiermee zeg je dat ie hem al een tijdje is de gaten houd???

:D:D:D

Originally posted by Vass 8)
gewoon usen :)

Abusen 8)
verstuur een text file ofzo naar die gozer, terwijl msn aan het versturen is open je command.com / cmd.
typ netstat met de gewenste schakeloptie @ voila daar is meneer zijn ip :D

owja volgens mij is het niet mogelijk om zijn ip zonder het verzenden te achterhalen, omdat het versturen van de msgs via een server verloopt.... Bill leest dus ook lekker mee :D

ltrs

Praat gewoon met hem, schelden is wel het laatste wat je meot doen. Gewoon zeggen, koel hoe je dit allemaal kunt zien enzo, kun je het mij niet leren, en dan interesse tonen, wat voor scoot heb jij dan? Ohja vet, ja zoiets hbe ik ookgehad, blablabla....

Back