Oeps, foutje!!

Btw, ik heb nog wel een koel verhaal over haar :). Drie weken geleden zat ik met Syb (witte SP) en Bas ("special paint" Zip AC) in de kroeg op zaterdag om een uur of 7. Helemaal lam al :)

Dus ik zeg tegen Syb hmm mn haar is wel lang kun jij t ff bijwerken in mn nek met je tondeuse. Nou ja dat kon ie wel dus wij naar zijn huis.

Heeft ie me dus half kaar geschoren en een soort hanekam proberen te maken. Maja ik was lam dus had het pas door toen ie al op de helft was of zo en toen kreeg ik ook nog es de slappe lach.

Ik heb toen dus maar met een petje gelopen en ben daarna meteen naar de kapper gegaan (die me ook uitlachte :|) en er wat van heeft proberen te maken, liep uit op een soort eilandje...

En nu is mn haar nog steeds op gabberlengte...:(

Maja wel weer een mooi verhaal :D

Ok, nieuwe pic :)
sanderblond.jpg

Het is nu ietsje lichter, maar ik leg me er maar gewoon bij neer, want mn hoofdhuid is nu ook al kapot door al die chemische zooi.
Over een paar weken groeit het toch uit, dus boeiuh!!

Mehehe, wel geinig zo.... vriend van me was een keer zich zelf aan het kaal scheren, tot ie op de helft was, toen pakte we dat scheer ding van hem af :P

Ennuh sander...niet vergeten morgen ff de markt te checken :)

8P 8P 8P 8P Ops ik was helemaal in de veronderstelling dat ht balk was :eek: :eek: :eek:

Mja dan alsnog:

Hahahah nou BOLLEN je ziet er weer lekker uit ventje
:# :# :#

Back