Vissa PB Guru 12 September 2007 #621 Seizoen is al weer een tijdje aan de gang, de beginfase gaat erg goed, 11 wedstrijden gespeelt en nog geen doelpunt tegen! * Klopt af *
Seizoen is al weer een tijdje aan de gang, de beginfase gaat erg goed, 11 wedstrijden gespeelt en nog geen doelpunt tegen! * Klopt af *
R-R5 papaya puree 17 September 2007 #622 Ik heb er nog niks aan gedaan, af en toe ff kijken, en sta alsnog best sterk 2e..
Vissa PB Guru 17 September 2007 #623 Ahhh, jij bent dus Dikke Advocaat. :# Hier gaat het ook nog steeds prima, 0 goals tegen still :W
Vissa PB Guru 4 October 2007 #626 Het ging zo goed, seizoenskaarten op en direct 3 wedstrijden verloren, seizoenskaarten gekocht en weer back! :W
Het ging zo goed, seizoenskaarten op en direct 3 wedstrijden verloren, seizoenskaarten gekocht en weer back! :W
Vissa PB Guru 4 October 2007 #628 Van denna? Geloof 5 wedstrijden nog! Edit: Ja, nog 5 wedstrijden! Als ik vanacht win kan ik al niet meer van de 1e positie gestoten worden!
Van denna? Geloof 5 wedstrijden nog! Edit: Ja, nog 5 wedstrijden! Als ik vanacht win kan ik al niet meer van de 1e positie gestoten worden!
Vissa PB Guru 5 October 2007 #630 4-0 van boydm gewonnen vanacht ! Met nog 4 wedstrijden te gaan ben ik nu al zeker van de 1e plaats, 13 punten voor op de nummer 2. 8)!
4-0 van boydm gewonnen vanacht ! Met nog 4 wedstrijden te gaan ben ik nu al zeker van de 1e plaats, 13 punten voor op de nummer 2. 8)!
BoydM Squadra Italia 9 October 2007 #631 Vissa said: 4-0 van boydm gewonnen vanacht ! Met nog 4 wedstrijden te gaan ben ik nu al zeker van de 1e plaats, 13 punten voor op de nummer 2. 8)! Click to expand... Feli, ik 2e geworden met Helmond Sport 8)
Vissa said: 4-0 van boydm gewonnen vanacht ! Met nog 4 wedstrijden te gaan ben ik nu al zeker van de 1e plaats, 13 punten voor op de nummer 2. 8)! Click to expand... Feli, ik 2e geworden met Helmond Sport 8)
Ossje Well-Known Member 5 November 2007 #636 Kan ik weer mee doen @ volgend seizoen???? Ben tijdje uit de running geweest, want werd beetje kut allemaal. Maar kriebelt weer
Kan ik weer mee doen @ volgend seizoen???? Ben tijdje uit de running geweest, want werd beetje kut allemaal. Maar kriebelt weer
Mini-g YEAHH 19 January 2011 #639 /schop Mensen hier nog zin in? Heb Premium dus kan een competitie starten :+
Niek Well-Known Member 19 January 2011 #640 account staat @ vakantiemodus... tijd niks gedaan, als er meerdere zijn speel ik wel weer mee.