Nutteloosche Plaatjes nummer 44

Status
Not open for further replies.
rage-comics-everyone-eats-in-class.jpg


rage-comics-not-even-a-bj-for-my-bday.jpg


rage-comics-grandma-troll.jpg
 
Hoezo mag het ineens niet meer dan Bas?

Als we als forum Adsense reclames willen vertonen is het plaatsen of linken naar 18+ materiaal niet toegestaan. Helaas hebben we deze inkomsten wel nodig om de server en software te betalen en onderhouden. Het staat duidelijk in de policy en ik kreeg vandaag te horen dat we daarom geblokkeerd zijn. Per heden is dus ook de regels van het forum hierop aangepast.

Vind het zelf erg jammer omdat ik het idee had dat we hier op het forum het zeg maar "licht erotisch" hielden, dus blote borsten en daar hield het meestal wel mee op. Maar het kan dus helemaal niet meer. Nogal pindakaas. Ik hoop uiteraard dat men hier begrip voor heeft.

De reden dat google dit doet is dat de adverteerders bij google ook weer eisen hebben aan de soort websites waarop hun reclames worden weergegeven.
 
Ffuuu,, waarom komen ze daar nu pas mee? Dat topic is al een tijdje gaande toch?
Mag je ook geen topic meer maken waar je knappe dames ziet die niet bloot zijn?
 
Ffuuu,, waarom komen ze daar nu pas mee? Dat topic is al een tijdje gaande toch?
Mag je ook geen topic meer maken waar je knappe dames ziet die niet bloot zijn?

Het is niet eerder geconstateerd. En laten we maar geen nieuw topic maken, eerst wil ik graag weer dat we akkoord worden bevonden volgens de voorwaarden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top